2018年5月30日星期三

京饌 @ 官塘 ( 30-MAY-2018 )

香醋汁海蜇頭 ($98) - 第一次食   口感爽脆   味道又酸酸哋   我覺得勁好味呀   哈哈



南翔小籠包 ($48) - 都幾多肉汁呀



雪菜肉絲炒年糕 ($88) - 實在太好   又可以食年糕   因為里奧大人唔多鍾意食年糕呢



花素蒸餃 ($55) - 呢個漏單囉   成個鐘先來   我諗住取消   但 CC 話唔好喎   因為話唔係食咗好多嘢喎  



( 30-MAY-2018  WED )

尋晚瞓得都 OK   但瞓瞓下又熱咁   之後又凍喎   煩 ~

早餐食腿蛋治   今次唔烘底喇   熱鬼辣辣唔想食啲太乾嘅嘢   哈哈 ~



菇場忙下停下   之前請咗個阿叔做 Junior Clerk   目測都有 50 歲   我唔明點解請呢啲年紀   貪人地夠穩定 ?!   好喇   我尋日聽阿怪對佢態度都好衰   好悔氣話我已經教咗你兩次   又咁咁咁   人哋嚟咗 2 日咋   好似想要人哋識哂所有嘢咁 ~

佢阿 Head 一唔喺位就對人態度差   但喺度就懶 Nice 咁教人   呢點最黑人憎   所以我又好自然咁啤啤佢   我呢啲真係厚多士   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去食   咁啱溫總同車神又係食粉麵   咁一齊坐啦 ~



番到菇場抖陣又開工   但依家天氣熱   晏晝出一出去熱一熱   番到菇場就好想瞓   但其實我食飽又瞓唔到   頂住個胃好辛苦呢 ~

放工搭地鐵去 APM   今晚約咗 CC 食飯呢   開心開心 ~

我 6 點左右都到喇   CC 無耐都到啦   依家佢放 6 點   咁就好喇   唔駛等咁耐   哈哈 ~

咁佢打比我問我喺邊   佢喺咁喂喂喂   我又係咁講我喺度   之後佢把聲突然好驚咁再叫我名   無人應佢就收線   咁我打番比佢啦   佢話頭先聽到把男人聲   話有咩藍色貨辦喎 ~

終於同佢見面   真係好喇   咁我地不嬲用 Skype 聯絡   咁前排想同佢 Say Hi   又佢成日唔見人   對上一次佢話公司生意唔好   我心諗唔係比人炒咗呀嘛 ?!   所以忍唔住 Whatsapp 佢 ~

條友又無尾音又無 Icon 喎   就咁寫 : "我正想約妳星期三食飯。" ~

咁我就講地方啦   之後佢話無開 Skype   咁佢又唔方便喺公司 Whatsapp   所以講完地點時間就算喇 ~

今晚見面就問佢咩料啦   我直頭話驚佢比人炒咗添呀   之後佢話工廠都已經唔用 Skype 問嘢   所以佢都唔用喇   原來如此 ~

有時我講唔開心嘢   講得好激動   佢個樣又顯得好嬲   因為佢都覺得離譜嘛   我話人哋唔知   以為我鬧緊佢呀   哈哈哈哈 ~

今晚里奧大人都喺米線陣食晚餐   佢 Send 相比我都唔知添   因為我手機放咗喺手袋入面 ~

食下傾下又 9 點   今餐 CC 請我食飯   話係我嘅生日飯   我話唔駛啦   都過咗咁耐   我完全唔記得呢回事添呀   但佢喺都要比   咁下次到我請佢食生日飯啦 ~   

之後一齊行去 MUJI 睇防曬   點知話全線無哂貨   唉 ~

無得買就走人啦   無啦啦又企喺度傾多幾句先行去搭車 ~

番到屋企都 9 點 45 分   我沖埋涼就開機洗衫 ~

里奧大人 10 點幾都瞓先喇   我就 11 點 40 分先瞓   今晚夜瞓咗好多啦 ~

沒有留言:

發佈留言