2018年5月14日星期一

韓式辣醬雞肉包 + 肉醬意粉 ( 14-MAY-2018 )



 
( 14-MAY-2018  MON )

嘩   好鬼熱咁喎   好在沖完涼又唔覺熱   可能仲有冷氣餘凍呀   哈哈 ~

但其實出街好熱   條街慶合合咁 ~

早餐食芝腿治烘底   完全無胃口呀   食咗半件   之後比 8 卦食埋剩番嘅半件   但我就要食塊芝士囉   佢唔食㗎 ~



菇場超級勁忙   即刻清哂啲 Urgent 嘢   好在好快搞掂   不過原來都已經 12 點幾了 ~

Lunch Time 出去銀行整嘢   之後食埋嘢先番菇場 ~



仍然忙   所以好快又放工 lu ~

番到屋企抖陣   之後就拖地   尋日抹咗櫃   今晚可以抖喇 ~

食埋沙律就等里奧大人放工   佢差唔多 9 點左右番到屋企 ~    

是日懶餐 - 韓式辣醬雞肉包 + 肉醬意粉

韓式辣醬雞肉包 - 個芝麻餐包係上星期四㗎   放喺雪櫃吸哂啲精華   好在無壞   哈哈   咁尋晚食剩啲雞就切絲   加巳啲韓式辣醬炒埋一堆   咁就一餐   勁方便 ~

肉醬意粉 - 尋晚食剩㗎   咁我懶得開焗爐   所以就開鑊炒啦   加啲油加啲茄汁兜兩兜   咁就無咁乾   之後里奧大人問啲雞肉呢 ?!   我話我食哂   咁同埋我知佢今日早午餐都食肉   所以唔比佢食咁多肉 ~

沖埋涼都 9 點幾喇   即刻食榴槤喇 ~

都幾有榴槤味喎   同埋啲核都細粒   上次青尼啲核好大粒㗎



今晚真係幾攰   所以一齊 11 點就瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言