2018年5月31日星期四

上海姥姥 @ 九龍灣 ( 31-MAY-2018 )

醋拌香辣海蜇 ($44/輕盈) - 真係好輕盈 Size 喎   由細到大   我都好鍾意食海蜇呢



招牌小籠包 ($40) - 呢個好味喎   熱辣辣同埋有肉汁



回鍋肉 ($77) - 里奧大人反而話唔好味道   話個汁好甜



排骨炒粗麵 ($68) - 無鑊氣   又唔夠熱



( 31-MAY-2018  THU )

尋晚個人又無話熱喎   咁都好   真係好怕成身好慶嘅感覺   唔知點咁 ~

早餐食餐蛋治   好味道 ~



菇場勁忙呀   樣樣 Urgent   諗住抖下都唔得了 ~

個阿叔終於無做啦   我覺得唔多唔少係阿怪啲態度差   同埋妳真係唔好 Expect 人哋做兩日就識哂啲嘢先得㗎   依家阿怪自己做番   真係抵死   但反而佢依家日日都 9 點 20 分先番到   有時 9 點半先見人   講真   我唔覺佢忙囉   之前我行去佢位問嘢   佢直頭睇聽住 Headphone 睇緊 TBB 劇   真係仲離譜過我   我上網都唔好啦   妳仲睇劇 ~

Lunch Time 出去行陣再買飯   呢排超級勁熱   食完粉麵好鬼熱   所以又要食下啲乾嘢   哈哈 ~



仍然忙下停下   勁攰呀   勁想快啲放工 ~

放工去淘大行陣   順便去泰昌買特價包   明明買咗 3 個 ($14)   但 Cashier 話 4 個就十七蚊   咁我買 4 個囉   買完又有啲後悔   哈哈   因為好似太多咁 ~

唔想周圍行  咁又去書局睇書   睇咗一頁   里奧大人打嚟話放工   之後話想食上海粗炒   去德福食喎   又要行番過去 ~

咁我去上海姥姥拎位先   去到要我坐門口張 4 人枱   係 L 型梳化   但好迫囉   同埋已經有人坐一邊   我覺得係搭枱咁   所以我唔想坐 ~

之後我話想坐入面 4 人枱   因為我見到只係 2 張 2 人枱拍埋一齊之嘛   咁佢又唔比   叫我坐吧枱   頂佢吖   我唔理佢   之後佢叫我長枱   但要對住坐   咁我無問題   我反而唔鍾意里奧大人坐我隔離   對住佢好過對住陌生人食嘢嘛 ~

講真   唔係里奧大人話好想食排骨粗炒   我想走添呀   黐鬼線   叫我坐吧枱   明明有枱唔比我坐 ~

食到咁上下   比我見到有男經理定咩   帶個女人坐張 4 人枱   佢都係 2 個人   所以就將 4 人枱分開   點解頭先個女侍應係都唔比我坐呢   離哂大譜 ~

最鬼衰里奧大人   唔係佢話好想食   我唔駛咁激氣 ~

我同里奧大人食完又勁口渴   我話可能豆板醬   里奧大人話佢食咗好少豆板醬咋喎   咁佢話太多味精 ~

其實呢間上海姥姥同阿 mi 喺荃灣食過   我好肯定當時我無咩飲水   好似飲咗 2 啖咋   但都唔口渴   同埋我係唔想去德福呢間㗎   因為水姑話呢間好好食   講到全世界最好食咁   我已經知一定唔方好食   因為佢一食開就話好食   即係好似金滿庭   明明水準已經差哂   佢都話好好食   救命 ~

咁我哋見有時間就去食雪糕啦   估唔到手作執咗   咁去老麥食啦 ~





食完就番教會   今晚無遲到呀   勁開心 ~

9 點半完畢就即番屋企喇   條街咁熱真係不宜久留呢   哈哈 ~

頭先我買咗 2 個芝士包同 2 個麥包   里奧大人之前話喺公司食芝士包好大陣味喎   話有無第啲包 ?!   咁我咪買麥包比佢囉   之後見到麥包又話大個   要番芝士包   你話係咪煩吖你 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 10 點半瞓   我就 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言