2018年5月25日星期五

豉汁蒸鯧魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 25-MAY-2018 )








( 25-MAY-2018  FRI )

感恩一覺瞓天光   但就一直發夢囉   好記得見到媽咪   同埋見到有芒果   哈哈 ~

今朝想飽啲   所以食米粉餐 ~



我同 8 卦邊個到先就會幫對方叫埋早餐   咁可以慳番等嘅時間   咁今朝佢遲咗   我又幫佢叫早餐啦   佢居然食三文治   因為佢多數打包先食嘛   但我無為意   因為我掛住睇資料   好喇   都差唔多 9 點都未到   咁 Whatsapp 佢   之後佢話搭緊 Lift   但成 5 分鐘都未到   驚佢暈呀   因為佢間唔中就話血糖低有啲暈嘛   所以即打比佢喇   原來佢已經番到菇場   佢打漏咗 "打包" 呢兩個字 ~

咁番到菇場   佢 Skype 我   話頭先我做咗一樣嘢令佢好滾動   仍都覺得我係咩人喎   佢話佢打比我嘅時候   佢話係要打包呀   咁我話死啦   佢話以為我會講話搞到我遲到   但我係話: "死啦   啲嘢凍哂"   佢話無諗過我係咁講囉 ~

所以我成日話要里奧大人番來食熱嘅飯餸囉   雖然我都會怨太遲開飯   但凍冰冰真係接受唔到囉   諗番起我之前成日食凍菜   我真係鍾意食菜都唔會食   暖都算   凍喎   仲要無嘢蓋住   堅係食緊塵咁囉 ~

菇場唔太忙   咁就好喇   好想抖下呀 ~

Lunch Time 未餓   咁就周圍行啦   行下行下就行咗 40 分鐘   去超市買咗梳香蕉同 8 個奇異果   之後就買嘢食番菇場喇   行到勁熱添 ~



放工去街市買餸   又忍唔住買 1/4 個西瓜同 4 個大蘋果   之後再買 1 斤菜 + 1 條魚肉 + 10 個蕃茄  + 2 條勝瓜   再加埋晏晝買嘅生果   好重呀   成日買下買下   買完先覺得重 ~

番到屋企即預備   咁我整嘢嘅時候   隻手係咁震又無力   我心諗死啦   今次震得咁犀利嘅   之後再望到啲生果   先醒起拎得太重啦   哈哈 ~


我平時將魚肉剪到一塊塊   上次見阿 mi 係一條唔切斷㗎   但我煲完出嚟   都係散哂嘅   嗚嗚



里奧大人 7 點放工   去埋淘寶拎嘢就番屋企喇   今晚想煮飯   但真係熱到食唔落飯   所以最後都係煮上海麵比里奧大人   我食餸算喇 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 菜心苗 + 芫茜皮蛋魚片湯

豉汁蒸鯧魚 - 好耐無食魚   係時間蒸來食啦   呢條 $30   都幾厚肉 ~   

菜心苗 - 食剩半斤   今晚食埋佢 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 上次見阿 mi 整呢個湯   我又學到嘢   好在我心血來潮 Send 張相比佢咋   之後佢再提我要醃鯇魚肉呢   今次個湯好甜   但里奧大人話好甜好滯   我話係清甜喎   可能佢果碗比較多渣   所以有咁嘅感覺 ~

咁我講番今朝 8 卦單嘢比里奧大人聽   之後我話所以我都想你每餐食嘢都熱辣辣囉   條友串串共笑笑口話唔係喎   有啲嘢係凍   頂佢吖   我有啲火   叫佢講咩嘢係凍呀 ?!   (我其實有時都會早啲煮定菜  好似今晚咁   一邊爐頭蒸魚   另一邊爐頭淥菜   淥完菜就淥麵 ) ~

之後佢話啲麵包係凍   我話麵包我整㗎 ?!   佢居然笑笑口話係   呢下火來喇   我話你自己放工買包都唔係熱啦   就算熱呀   你第朝食都係凍啦   之後佢話可以係熱   我即講話我可以每朝早蒸熱啲麵包你食   下次我買個菠蘿包番嚟 (我特登講蒸菠蘿包    因為啲皮濕哂無可能食啦)   朝早你一定要食   唔食就禿頭   佢當堂收聲   呵呵 ~

洗埋碗諗住去徑步   但真係好攰   所以最後都係沖涼休息呢 ~

咁叫里奧大人開機洗衫   洗咗 15 分鐘   我無啦啦問佢有無落洗衣液 ?!   真係好奇怪唔知點解我會咁問   但好在問一問   佢居然答話無   仲話我開咗機   所以佢以為我落咗   我即鬧佢啦   係你自己叫我幫你開機   咁如果我落埋洗衣液   即係我開機洗埋啦   駛咩叫妳幫手開機洗衫呀 ?!   依家居然將問題瀨落我身上   唉   點解佢同佢屋企人咁似㗎   一有問題就賴人   不知所謂囉 ~

佢 11 點都瞓   我 11 點 15 分都瞓喇   勁攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言