2018年5月24日星期四

牛下新城 @ 九龍灣 ( 24-MAY-2018 )

今次我要小辣



夾起啲餸   咁樣食就方便啲   同埋我唔食得白蘿蔔   又食唔到咁多丸   所以留比里奧大人食   佢嚟到啲嘢都凍哂   真陰功   好在佢食凍嘢無問題咋



我好想食煎釀三寶呀   隻尖椒好大隻   又辣喎



里奧大人食腸粉



( 24-MAY-2018  THU )

尋晚係咁同里奧大人講   話我個身體好熱咁   熱到好攰   我好少有咁嘅情況嘛   咁瞓瞓下覺嘅時候   佢無啦啦話我尋日食咗爆谷呀   好熱氣㗎   估唔到佢又會諗喎   因為我都無再諗點解咁熱囉   算佢啦 ~

今朝佢好早起身上大陸   我去埋個廁所都即刻瞓得番喇 ~

咁我個鬧鐘顯示無咗幾棟   所以成日睇錯啲數字   即係 4 字無咗 2 棟就變咗個 1 字咁呢   但我又唔想買個鬧鐘囉   我好鍾意呢個鬧鐘嘅音樂聲   同埋呢個鬧鐘成百幾蚊   所以點都唔會掉囉   呵呵 ~

所以今朝又嚇死咗   以為鬧鐘唔響 7 點 44 分起身   但其實係 7 點 34 分   我仲有 1 分鐘我可以懶床添   哈哈 ~   

早餐食芝腿治   今日又突然想食乾嘢 ~



菇場忙呀   樣樣都急   不過搞掂哂又好開心嘅 ~

Lunch Time 出去行陣   諗住食水餃米   但又好似好熱咁   咁個天又有黑雲喎   所以最後買個豬頸肉飯套餐番菇場慢慢食喇 ~


我覺得外賣份量多過堂食呀   所以盒拍青瓜同百香薄荷茶   留到 3 點幾先食到呀   幾咁抵食   哈哈



仍然忙下停下   好快就放工 lu ~

去淘大行一陣   再喺商場坐一陣   快手做埋功課就再行下   又忍唔住去泰昌買 $14/3 個嘅芝士包   2 個比里奧大人   1 個比自己   呵呵 ~

6 點 45 分行去食嘢   里奧大人 7 點 40 分都到喇   食埋嘢就番教會呢 ~

9 點半散會   番到屋企都即沖涼   之後即食 2 嚿西瓜   唔知係咪食咗中藥   呢幾晚個人好熱呀   平時唔會咁㗎 ~

今晚 11 點 15 分都瞓喇   都唔知係咪個身太熱   所以令到個人好攰呢   但係夜晚先係咁熱㗎喎   奇怪   下次問下中醫先 ~

沒有留言:

發佈留言