2018年5月21日星期一

粟米粒炒豬柳 ( 21-MAY-2018 )






( 21-MAY-2018  MON )

今日星期一   但番工都開心喎   因為聽日佛誕假期   呵呵 ~

早餐食米粉餐   今日唔想食三文治呀 ~



咁我同 8 卦見到渠入 Lift   但我哋唔想同佢同 Lift   所以無入到   個職員都奇怪   有咁多位都唔入去   哈哈   之後我同 8 卦講   我哋就係想遲到嘛   哈哈   但其實都只係 8 點 57 分   一定唔會遲到呢 ~

菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time 了 ~

又未餓   所以周圍行下   又買下生果   行到 1 點先買嘢食番菇場   終於覺得熱喇   哈哈 ~



話咁快又放工   番到屋企都即拖地   之後抖下 lu ~

咁我 8 點食嘢先喇   里奧大人差唔多 8 點半放工   咁我又預備煮上海麵佢食啦 ~

是日懶餐 - 粟米粒炒豬柳

粟米粒炒豬柳 - 兩樣都無味   無諗過係咁囉   我上次買咗 2 包 Select 牌字嘅粟米   因為 2 包平啲   但係勁難食囉   又韌又黐牙又無味   豬柳喺 Piago 買   同樣又係 2 包平啲   所以又要快啲清哂佢哋   唔想再見到佢哋呀 ~

我洗完碗就自己去徑步   徑咗半個鐘   番到屋企都 9 點半   即沖涼再開機洗衫 ~


家姐無啦啦 Send 呢張相來   佢鍾意食嘅嘢就會咁做呢   雖然焦糖爆谷好甜   但唔係成日食嘛   所以買黎比佢開心下



依家咁熱   鍾意食多汁嘅生果   咁我食咗 1 件西瓜 + 2 個豬腰芒 + 10 粒荔枝   食完半個鐘左右有啲暈呀   最邪係頭先阿 mi 先話我食涼粉唔暈   應該無問題啦 ~

里奧大人話好攰呀   10 點就瞓   我就 11 點幾先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言