2019年4月11日星期四

叉燒醬焗雞扒 ( 11-APR-2019 )




( 11-APR-2019  THU )

今朝里奧大人去 Fair   所以陪我食早餐 ~



菇場忙呀   仍然清埋啲陳年記錄   不過清哂又係好開心嘅   唔駛成日記住要做嘛 ~

自從桐桐嚟咗之後   Berry 就日喺梳化底瞓   再大啲就瞓唔到㗎喇


桐桐就咁瞓 


Lunch Time 落去行陣   買水餃米番菇場食   真係厭喇   食到一半已經唔想食 ~


仍然清嘢   對眼勁攰 ~

里奧大人 5 點幾已經番到屋企   所以我放工都即走 lu ~

番到屋企即預備晚餐   差唔多 7 點先開餐呢  ~         

是日懶餐 - 叉燒醬焗雞扒  

叉燒醬焗雞扒 - 里奧大人真係好鍾意食   不過我話唔整住喇   已經用哂樽叉燒醬   唔想買住   因為依家盡量清嘢同掉嘢   真係希望自己唔好成日買咁多嘢   但其實我已經忍手好多㗎喇   真係食哂先買咁囉 ~

洗埋碗都只係 8 點   食埋蘋果就抖陣   之後沖涼喇 ~

里奧大人早一個鐘頭番到屋企   我啲時間真係好好用呢 ~

上 Youtube 睇下嘢   里奧大人食咗敏感藥所以好攰   10 點 15 分都瞓 ~

我就打機   打到 11 點 40 分先瞓呀   唔靈傷仲要打機打到咁夜   唉 ~

沒有留言:

發佈留言