2019年4月7日星期日

絲瓜豆腐魚蛋湯 ( 7-APR-2019 )



( 7-APR-2019  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐 ~



今日做番以前嘅事奉崗位   好感恩   因為我成日同里奧大人講   好想做番以前個崗位   而里奧大人又話可以幫我做依家做緊個崗位   今日真係咁樣安排呀   感謝神 ~

不過今日事奉都係甩甩漏漏   太耐無做啦   激死我   勁唔開心囉   但里奧大人安慰我話唔緊要喎   時間又無用多到   咁我都好感恩我哋團隊好合拍呢 ~

崇拜完就去買麵包   之後再去街市買餸   本來我今日係友伴 Group 去姊妹屋企   不過我尋日話每月一到   所以要取消了 ~

買完餸番屋企都 2 點   咁去食下午茶喇   因為我好想食薯條呀   哈哈 ~


食完就番屋企休息   里奧大人就熨衫   我又 4 點瞓到 5 點   呢兩日都瞓晏覺   真係好攰咁喎 ~

家姐買比我嘅手信





6 點左右煮晚餐   今晚非常之簡單 ~

是日懶餐 - 絲瓜豆腐魚蛋湯

絲瓜豆腐魚蛋湯 - 2 條絲瓜 + 1 磚豆腐 + $10 潮州魚蛋   咁樣已經好飽   唔駛再煮麵 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 8 點就去徑步   今晚都係徑 20 分鐘   我好攰呀   但又想郁囉 ~

番到屋企即開機洗衫   再大清潔廁所   之後沖埋涼就休息喇 ~

11 點左右都瞓 lu   呢排想早啲瞓   因為成日好似瞓極唔夠咁 ~

沒有留言:

發佈留言