2019年4月16日星期二

沙爹焗豬扒 + 蠔油唐生菜 ( 16-APR-2019 )




( 16-APR-2019  TUE )

呢排周身骨痛   瞓得麻麻哋   今朝起身有啲攰 ~

今朝塞車 15 分鐘   之後唔塞啦   但我坐架巴士一轉彎比架私家車撞咗   所以要即落車啦   感恩去到小巴站即有車   最搞笑今朝 8 卦又遲咗   茶記阿姐以為我哋番晏   哈哈 ~


菇場唔太忙   但我好攰   唔想點郁 ~

今朝落番多啲白菊花   但都係覺得無咩菊花味 ~


Lunch Time 出去 Circle-K 嘟交通津貼   再買埋牛筋丸米就番菇場喇 ~


菇場忙下停下   無啦啦好想食甜嘢   先醒起有包薄荷朱古力餅   5 月到期添呀  好在記得 ~


好濃薄荷味呀

   
好快又放工 lu   去街市買埋菜就番屋企   浸埋菜就拖地 ~

今晚里奧大人 7 點幾番到屋企   我先啱啱煮完個麵 ~

是日懶餐 - 沙爹焗豬扒 + 蠔油唐生菜

沙爹焗豬扒 - 用過咗期嘅沙爹醬   但花生有啲苦   定係我食咗薯片先試呢 ?!   不過我都抹走去   搽番啲韓式醬再焗   起碼有番啲色   哈哈 ~

蠔油唐生菜 - 買咗 2 棵都要 $7   我覺得依家啲菜又貴番好多呀 ~

洗埋碗就即開機洗衫   沖埋涼就食西瓜   之後休息喇 ~

里奧大人敏感好番哂   醫生開嘅類固醇藥膏真係好勁 ~

今晚 11 點唔夠都瞓喇   呢排周身骨痛   真係早瞓啲好呢 ~

沒有留言:

發佈留言