2019年4月27日星期六

住家飯 @ MIMI 屋企 ( 27-APR-2019 )

開飯喇   樣樣都係我鍾意食   所以我要食 1 碗飯呀   呵呵呵呵


咖哩單骨雞翼都好味   最衰我掛住食乳豬   食咗半隻雞翼咋   但見阿 mi 煎嘅時候   真係好吸引   阿 mi 又話簡單   我覺得其實都唔簡單   因為都煎咗 15 分鐘都有   間唔中又要兜幾兜


苦瓜少豆豉鯪魚 - 好味道呀   最鍾意整到咁乾身   里奧大人第 1 樣就夾呢個餸呀


清蒸金馬頭魚 - 正呀   我自己一定唔會煮   同埋一定唔會贊豉油熟油呢


阿 mi 買咗我最愛嘅乳豬   勁感動   同埋我覺得好似自己生日咁   哈哈


( 27-APR-2019  SAT )

今朝瞓到自然醒   但 9 點半都起咗身 lu ~

沖埋涼就出發去荃灣   10 點 15 分上小巴   感恩好快坐滿人呀 ~

好快去到荃灣   里奧大人就幫我去麥記買咖啡   我就去美心皇宮搵阿 mi 喂佢哋 ~

衰 mi 又整鬼我   我喺出面搵唔到佢哋   又掛住搵個 Table Number   之後我盲中中入去搵佢哋   但又唔見佢哋喎   好奇怪佢哋仲未到   點知有個人撞我   仲叫我唔好睇電話   原來係衰 mi   嗰下我都真係啤住佢   因為我唔知係佢呀   明明我差唔多去到酒樓嘅時候   我都已經係咁前後望住   佢哋成日整鬼我   點知我都係衰咗   哈哈 ~

今次要等好耐呀   但就唔轉場喇   行來行去仲嘥時間   一路傾一路等好過 ~

傾得太興奮   我完全唔知杯咖啡漏哂出來   原來個蓋唔實呀   好在阿 mi 見到咋   我即刻出去整好去啦   里奧大人就幫我抹乾淨大堂嘅地下   咁我用環保袋拎嘢比阿 mi   個環保袋濕咗呀   阿 mi 話掉咗去   里奧大人最大反應話唔得㗎   Baby 最緊張個環保袋㗎   咁真係喎   個環保袋尺碼又好   又厚身係好難得家嘛   番屋企洗番乾淨就可以啦   好在咖啡無落糖同奶   唔係就麻煩了 ~

終於 11 點半先有位   大家都開始餓餓地   哈哈   今次坐大堂   可以叫點心車嘅點心 ~

客家葉仔角 - 唔好味嘅


得阿 mi 同家姐陪我食咖哩魷魚㗎咋


春蛋燒賣


煎蝦米腸   一定唔會係我叫   因為我唔鍾意食蝦米架   呵呵


阿喂要食泡飯   話時話   佢飲茶一定要食飯咁㗎噃


炸錦滷雲吞 - 好多材料呀   阿喂就麻麻哋呢個   但我同阿 mi 就鍾意食呀


我叫芋角比阿 mi 食   因為唔想成日只叫我哋鍾意食嘅嘢呢


食下傾下都唔知幾點   之後阿 mi 帶我哋去 Citystore 買袋   之後佢哋就去買餸   辛苦佢哋了 ~

但里奧大人話都係唔買   始終唔係成日番大陸   好似好浪費咁 ~

咁我哋周圍行啦   因為約咗喺商場入面等   我哋唔敢走開啦   唔係一陣又搵唔番   哈哈 ~

見到偏光太陽眼鏡又去睇下   做緊特價 $338   我好想買呀   里奧大人話又買 ?!   但之後又即問老闆有無新 ?!   咁即係買比我啦   個老闆見里奧大人行去比錢   同我講話佢係好老公   因為好多人話又買   最後真係無買比老婆   哈哈 ~

但其實我上年先買完太陽眼鏡   咁里奧大人真係唔會買比我   所以我都問佢做咩又買比我嘅 ?!   佢話見我呢排好乖喎   問佢點乖 ?!   佢又只係話乖   咁即係咩呢 ?!

行行下   我叫里奧大人買定麵包聽朝做早餐   佢話好吖   之後話聽日都唔駛番工   係星期日喎   好在佢記得咋   因為呢排好多時星期日先出街   咁咪買埋囉   唔記得今日係星期六添 ~

去到阿 mi 屋企都 3 點半   今晚晚餐唔駛咁早預備   所以一路食零食一路傾偈   勁開心 ~

杜拜茶   哈哈


我頭先買咗包芥辣杏仁同蜜糖腰果   大家一齊食先開心


好似 $85.9 有 2 包


阿 mi 又比包手信比我   實在太客氣   始終都係要又食又拎   哈哈哈哈


阿喂同里奧大人唔知講開啲咩   之後阿喂去廚房拎盒豆奶出來   係都要叫里奧大人拎去飲   阿 mi 即喺廚房飛出來   話你就好啦   有 1 盒   係 1 盒呀   我只可以飲 1 啖咋   笑到我哋死死下   衰喂成日蝦阿 mi ~

阿 mi 話尋日已經睇定乳豬㗎喇   今日又見到靚豬呀   仲問師傅脆唔脆皮 ?!   最搞笑阿 mi 講咗幾次話師傅話脆皮㗎   唔脆就下次話鬼佢   哈哈


傾下傾下又陪阿 mi 預備晚餐   今晚 6 點半可以開餐喇 ~      

講開足球   阿喂話如果有機會去西班牙   問我地會唔會買波衫 ?!   我一定唔會啦   我未至於咁狂熱嘛  ~

咁阿 mi 就話阿喂叫佢買波衫   之後阿喂就奸笑繼續再講   話會買對方球隊嘅波衫比阿 mi 
去自己支持嘅球場位置坐   之後阿 mi 比人打完   再買番自己支持波衫比阿 mi   再去對方嘅球場位置坐   因為阿 mi 唔認識咩球隊   即係話阿喂一定買對手嘅衫比老婆着啦   我話佢貴一貴都會買   因為想個老婆比人打   哈哈 ~

好在我醒咋   我明明想食啖飯   但我知阿喂一定係整鬼阿 mi   所以我即放低隻碗先   聽埋佢講先食飯   真係笑到我成身熱哂呀   里奧大人都話笑到流眼水   阿喂真係超級衰呀   哈哈哈哈 ~

好少食呢啲涼粉   終於感覺涼粉係苦呀   我買一盒盒嗰啲涼粉係好甜   咁即係加咗好多糖啦


阿喂話聽日放假   今晚可以夜啲   之後阿 mi 即刻話聽日我哋要番教會呀   哈哈哈哈 ~

10 點 Call 車   一上車司機就好有禮拜叫我哋扣安全帶   落車嘅時候又叫我哋睇清楚有無漏嘢   好少司機咁好禮貌   最搞笑頭先先同阿喂佢哋傾開的士   里奧大人仲話依家好少見到有禮貌嘅的士司機添   哈哈 ~

10 點半左右就番到屋企   沖埋涼就睇陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言