2019年4月12日星期五

嚐越 @ 九龍灣 ( 12-APR-2019 )

香茅雞膇撈檬 ($59/set) - 雞膇好入味呀   同埋好多菜   我鍾意呀


香茅雞膇金邊粉 ($59) - 里奧大人鍾意湯粉


巨峰梳打 - 飲完成個人凍哂   哈哈


( 12-APR-2019  FRI )

今朝凍咗好多喎   又大風   但前幾日又焗又熱   同今日真係相差 5 度 ~

好怕大風吹到啲頭髮亂哂   成隻顛雞乸咁   好在部 Lift 有鏡   可以梳番整齊   唔係嚇死茶記啲人都似   哈哈哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   其實我都只係食 4 款唔同嘅三文治   但有時都要諗食咩   哈哈 ~


菇場忙呀   但隻右手痛到不得了   拎起隻杯都痛   都唔知做咩鬼   不過里奧大人話我袋重得滯喎   我覺得可能成日打機呀   係就抵死咯   呵呵 ~

第 1 次見 Berry 咁樣瞓㗎咋   後腳伸到直哂   好搞笑   佢成日都會瞓佢張兒時床仔   又唔知自己大隻咗好多喎


Lunch Time 出萬寧買嘢   之後買埋星洲炒米番菇場食   我真係好唔想食湯粉麵呀 ~

好奇怪   食星洲炒米好似無嘢落肚咁喎   但食牛丸河呢   食一半已經好鬼飽 ~


仍然忙   不過放工都即走   要幫里奧大人拎淘寶呀 ~

拎完再番九龍灣   食埋晚餐就番小組 ~

因為今晚係戲睇嘛   里奧大人就同我講   叫我喺 Group 度問可唔可以帶薯片同汽水 ?!   對我嚟講好重要呀   點知 1 分鐘之後   師母就喺 Group 話到時會預備啲爆谷零食比我哋   嗰下真係以為里奧大人走去問呀   哈哈 ~

我都買咗包零食一齊分享   有啲都無開添呀 



睇完戲都 9 點 45 分   我覺得套戲非常之緊張   哈哈 ~

之後分享再代禱   差唔多 10 點半先走呀   我哋一齊關門   感覺都好得意   哈哈哈哈 ~

番到屋企即沖涼   同里奧大人又傾陣偈   12 點 10 分先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言