2019年4月24日星期三

蠔油節瓜燜雞翼 ( 24-APR-2019 )



( 24-APR-2019  WED )

又瞓得麻麻哋   但感恩嘅係起身都唔係話攰呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   天氣有啲熱呀   要食酸咪咪嘅嘢 ~


菇場忙呀   繼續清埋 2014 年嘅嘢 ~

工人同 Berry 沖涼   我話佢好似好 Enjoy 咁喎   之後家姐話佢又係咁講   但工人話 Berry 頭先係走出去唔肯沖呀   哈哈   不過 Berry 依家連工人都咬呀   好在工人都敢縛住佢   要聽話先得家嘛     


Lunch Time 出去行陣   之後買牛筋丸河番菇場慢慢食 ~


仍然忙   好快放工 ~

今晚去買大樹菠蘿先番屋企   上次買咗番菇場   我個位第日有隻小強呀   勁驚   所以我已經成張枱同柜桶都徹底消毒   又噴花露水   再喺屋企拎啲藥餌同喺菇場拎盒小強酒店   咁先安心囉 ~

番到屋企都 6 點 15 分   因為尋晚已經燜好雞翼   今晚再加啲節瓜就搞掂   里奧大人 7 點幾番到嚟都可以即刻開餐 lu ~

是日懶餐 - 蠔油節瓜燜雞翼

蠔油節瓜燜雞翼 - 今次味道非常之好呀   送飯一流呢 ~

洗埋碗就食生果   沖埋涼就熨衫   今晚要熨 3 機衫   所以唔徑步喇 ~

我叫里奧大人熨一半   留番一半比我熨   因為我都要郁下 ~

里奧大人今晚 11 點唔夠都瞓   我又未眼瞓   所以靈修半個鐘   差唔多 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言