2019年4月21日星期日

塘廈曼佧特國際大酒店 @ 中山。東莞 (純玩 2 天半團) Day 3 ( 21-APR-2019 )

( 21-APR-2019  SUN )

今朝 8 點 15 分起身   沖埋涼就去食早餐喇   我同里奧大人講話今朝要食夠 2 個鐘早餐    但最後只係食咗 45 分鐘   因為無咩啱食   哈哈 ~

天色仍然唔係咁好


我叫里奧大人影我跳   效果咁樣都好恐怖   哈哈


自助早餐劵


餐廳入口



無咩人咁噃



麵包 & 蛋糕區



有幾款蛋糕












炸饅頭


炸燒賣


蒸包


生果唔吸引



我哋坐呢度


坐近窗邊都幾舒服


呢期去旅行   好鍾意早餐食粥


里奧大人份早餐真係亂七八糟   哈哈


我食㗎   求其擺埋一碟   所以都唔好話里奧大人咁多   哈哈   炸鏝頭好味呀


里奧大人嘅甜品


聞到美極味道好香   所以食隻煎蛋



食完就番上房執嘢   抖陣就喺酒店入面行下   11 點就出發去食飯喇 ~

Auntie 話塘廈都好玩㗎   感恩有酒店呢本小刪子


里奧大人即影相


好大聲話最緊要影美食圖


瞓喺度睇電視   睇睇下係會想瞓   哈哈



健身


花園平台


按摩



熱烈歡迎


好多人 Check-out 喇


我都唔例外   3 日 2夜都係拖喼好




我同里奧大人講   第一次跟團   領隊係完全唔講嘢   大佬   介紹中山係基本啦   等人哋認識下嘛 ~

12 點 20 分又食中午飯   雖然我大食   但未至於 3 個鐘頭要食一餐囉   哈哈 ~

之後團友無啦啦講話呢個領隊真係唔會講多句嘢   只係講話就到要落車喇 ~

好大張枱   起碼可以坐 14 人 ~




莞邑碌鵝宴 - 團友話好多黑色嘅雞毛   所以我唔敢食   但里奧大人夾咗隻雞肶   佢咬咗啲皮就話比我試啖   我一見到就話未熟咁嘅   好唔明點解佢唔識分啲肉係生定熟囉   佢其實係咪由細食到大㗎


呢個釀豆腐好鹹





菜係好味   但好油啦


酸菜炒臘味


無食呀


估唔到啲蛋都係好鹹   團友話味覺失去甜   呢餐飯簡直係失敗中嘅失敗   哈哈哈哈


無食


我喺大陸好少食魚   因為我好驚多骨   同埋驚好腥


望出去


我哋坐太陽湖呢間房



呢餐飯樣樣都係鹹   連飯都好似煮成生米咁   口感似糯米飯   好在我都唔餓咋   唔係就慘了 ~

1 點集合出發去星河城 Shopping Mall   坐半個鐘頭就到㗎喇 ~

領隊叫我哋 2 點半集合   最遲 2 點 45 分   有團友話 2 點半就 2 點半啦   我都想講囉   話一就一吖嘛   咩叫最遲 2 點 45 分呢 ?!

@ 星河城 Shopping Mall


落車轉左手邊就係星河城   我地差唔多行最後   見到團友去哂右邊   之後里奧大人即同領隊講啦   個領隊如夢初醒咁話我落去跳團友行番左邊先啱   真係黐黐哋


呢個燈箱好搞笑


商場有啲焗


好想食嘢   所以買個麵包   RM10/個   職員話 RM10/個   RM18 有 2 個   再唔記得幾錢有 3 個   唔怪得頭先有個女人買好多個啦


大地震個名都幾搞笑



里奧大人問職員入面係咩 ?!   佢答: 優格   里奧大人即問我係咩   我話乳酪呀


係環保   但如果夏天就好熱囉



搭扶手電梯   依家好多都係如果無人搭就會郁得好慢   咁我哋一搭就係正常咁郁啦   之後里奧大人話如果行得快   個扶手電梯都會加快㗎 ~

我好好奇囉   咁樣好似好危險咁   咁我行啦   但無快到噃   之後佢喺度大笑呀   話咩無快到呀   妳急步行落去咪快好多囉   頂佢吖   哈哈哈哈 ~

@ SPAR   入面有間超市   但好鬼焗   所以買完幾個杯麵就走人喇


紅色蟹籽 ?!


呢啲魔芋爽係近年好 Hit 嘅零食



買咗 2 個杯麵   好香黑椒味㗎


有個 "打令小寶"



我又想食麵包喇   係咪勁奇怪呢   番工食就覺得悶   但去旅行又好想食包喎


里奧大人話好似魷魚


RMB18 一個真係好貴   我想唔買   但里奧大人話唔係成日食   咩都試下啦   買啦


跳彈床


2 點半到集合地點   去另一個景點 ~

里奧大人無啦啦 Check 下我嘅脈搏   里奧大人成日話我心跳好快   不過中醫都咁講   話同我打脈   心跳得好大力同埋 "B B 卜卜咁 ~

咁我左手按自己脈搏   用右手按里奧大人脈搏   但唔就手   之後佢就右手按我脈搏   再叫我用自己左手按自己脈搏   我話咁樣點對比大家嘅脈搏呀 ?!   個衰佬喺度大笑   諗住如果我咁做就開口話我㗎喇   哈哈   衰得佢 ~

無車牌嘅車


拎住個包上去   諗住坐住嚟食   但原來無地方坐   哈哈





死咗就掉咗去嘛


我唔明點解要貼花紙落龜背囉


我好驚 Hamster   成隻老鼠咁   哈哈





蕃茄 ?!


呢個架真係危危乎


2019


唔知咩花



好大個花盤


大家都有部私家車   哈哈


里奧大人話風生乜起 ?!   我話應該風生水起啦


里奧大人係都要我拎住來影


呢間美好生活體驗館都有嘢睇   但好焗囉


@ 百合花卉小鎮


5 點食晚飯   真係食唔落喎   每樣試下就算喇 ~

上次同小組旅行就係嚟呢間食店食晚飯呀  但今次食早飯   哈哈


@ 六約山莊



行呀行


有盞燈好似就跌就跌咁


新鮮腐竹


行到最高先有得食   哈哈


一大盤白飯


客家三杯鴨宴 滷水鴨 ?!


酸菜五花腩


炒什菜


南瓜 &芋頭


腐竹肉碎   今次都唔係點相機食先咯   所以啲餸喺我面前先影呢


客家釀豆腐   都係河源嘅客家釀豆腐最好味道


炒菜心


香蕉薄餅


喺大陸食雞係好滑   但呢隻唔得囉   不過都唔緊要啦   反正無咩胃口食   哈哈


河魚池



今次好多腐竹喇


睇電視見過人哋整腐竹   真係要好有心機同耐性呢


6 點坐車去羅湖火車站   其實 6 點半已經到咗   但個司機肯定唔識路   喺度兜圈   里奧大人話佢好肯定無用 GPS   無理由會咁兜法囉   Auntie 仲搞笑話好吖   玩多 3 日   依家好似睇樓團咁   喺住宅外圍睇周圍環境   哈哈 ~

大叔仲搞笑   話依家好似入咗迷宮咁   兜來兜去   我同里奧大人笑到死死下   佢哋啲語氣好搞笑   講出來唔笑㗎   簡直係冷面笑匠   講真   其實呢班團友個都好好脾氣   無鬧過領隊及司機㗎 ~

我問里奧大人點解無意見書嘅 ?!   我想寫下意見喎   里奧大人話佢夠膽比咩 ?!   咁又係 ~

我次次跟團一定會比多啲 Tips 比領隊   再額外比 Tips 個司機   但今次肯定唔會   我覺得佢無擺我哋客人上心   簡單如點名佢都懶做   大大話話 51 人   真係少一個都煩啦 ~

里奧大人話我   係咪睇咗第 4 次呢個精武館呀   哈哈哈哈


其實我好怕喺羅湖搭車   因為實在太多人   但深圳灣口岸一定無車飛   所以點都要搭火車轉地鐵啦 ~

搭頭等都要等下一班車先有位坐   感恩可以坐到孖位 ~

買埋餈飯就番屋企   我第一時間係開機洗衫   之後先沖涼 ~

沖完涼都成  10 點   見有啲餓   所以同里奧大人 share 一個杯麵   佢幾咁快答我話好呀 ~

成 12 點先瞓   好在聽日假期   可以瞓晏啲 ~

沒有留言:

發佈留言