2019年4月9日星期二

住家飯 @ 家姐屋企 ( 9-APR-2019 )

燒鵝上裝 ($120) - 姐夫話唔夠油香   同埋話貴呀   海港都只係 $98 咋


梅菜蒸豬肉 - 無咩味噃   呢個餸都好送飯   可惜今次工人煮啲飯好腍   咁我頭先仲同家姐講話要 1 碗飯   好日唔講   一講就出事   哈哈


鹹魚


炒菜心


西洋菜湯


( 9-APR-2019  TUE )

里奧大人今朝上大陸   我叫完佢帶咖啡   之後都即刻瞓番 lu ~

早餐食奶醬多   想食甜嘢 ~


菇場忙呀   時間過得好快 ~

Lunch Time 未餓   所以出去行半個鐘   再買埋牛筋丸河番菇場食 ~


忙下停下又放工   諗住等埋里奧大人一齊食飯   點知佢話好餓   今晚自己喺上水食嘢先番屋企   好少聽佢話餓呀   哈哈 ~

咁我即話去探 Berry   今日真係好似整定咁   因為家姐今日請假   所以佢已經喺屋企   如果佢今日要番工   我就唔會去㗎喇 ~

咁我即打比家姐   話去佢屋企食飯   佢以為咩事   哈哈哈哈 ~

佢咁啱想出車去買餸呀   我話我買燒味啦   咁我買完就搭小巴   感恩好快滿座開車 ~

去到家姐屋企只係 6 點 15 分   我一入屋咋   Berry 熱情到呢   大大力撲唔停呀   梗係啦   彤彤姐姐見到我即行埋落我度嘛   喺咁爭寵 ~

洗完手就即摸彤彤   人生第 1 次摸咁大隻狗   哈哈


無人理   哈哈哈哈   其實係佢唔理我哋咋



4 粒膠都比佢咬勻


全程坐我前面   因為我成日摸住彤彤


彤彤會挨住我㗎


之後 Berry 姐就會行埋嚟   但我一伸手   佢就會走鬼咗去


家姐話依家 Berry 勁乖   成日跟住彤彤   咁彤彤係阿婆嘛   所以行得慢   但就超級嗲人   成日將個頭托住喺妳大脾度   要摸佢個頭   家姐話佢唔會舔人   但我話佢頭先舔我下巴同手喎   呵呵 ~

我攬住彤彤   叫家姐即刻幫我影相   話比里奧大人知我唔驚大狗   但其實佢乖咋   如果係家姐屋企附近啲大狗呢   我會好驚 ~

7 點左右開飯   唔駛煮有得食真係好幸福   哈哈哈哈 ~

以為佢咁嗲我啦   坐我腳底   原來佢咬緊粒膠


佢好搞鬼   無啦啦又想瞓覺


影到好肥呀   哈哈哈哈


食完飯就同 Berry 玩下   咬完我之後   隻牙仔都甩咗落我隻手掌度 ~

家姐成日吖大佢口   睇佢啲牙仔甩哂未   咁樣影到好肉緊咁   其實家姐好細力㗎咋   佢對啲狗真係好溫柔   咩都細細力   驚整親佢咁   打佢好似掃佢咁   所以 Berry 姐咪成日咬佢囉   
呵呵



呢張好 BB   諗起佢細細隻真係好鬼得意   任抱唔嬲


好肥咁呀


8 點幾就同佢哋一齊放狗   彤彤唔肯番屋企㗎   好搞笑   一到屋企條路就會擰轉頭唔行   原來佢要行一個鐘㗎   但今晚就唔得咯   因為家姐要送我番屋企嘛   但朝早就會同佢行一個鐘囉   咁都好   等家姐可以一齊做下運動   哈哈 ~

Berry 姐就鍾意番屋企   佢見到街坊又要行埋撩人   但人哋一想摸佢就驚到縮開 ~

咁因為彤彤想繼續行   咁我同家姐就陪佢行多陣   Berry 就跟工人番屋企   之後家姐係咁叫 Berry   佢都唔理我哋呀 ~

彤彤真係好乖   所以依家工人話要彤彤唔要 Berry 呀   衰得佢   不過始終 Berry 都係我哋養嘅狗   我哋一定會錫佢   家姐好肉緊咁攬住 Berry   話最錫 Berry   哈哈 ~

Berry 姐 9 點食晚餐   咁等埋佢食   同佢玩多陣   我都走喇 ~

家姐又比包韓國手信比我   但我話太大包喇   Share 食得喇


咁我坐喺梳化   家姐喺我隔離執袋   之後我話: 妳唔駛送我喇   家姐即擰轉頭好愕然咁望我   我當時其實係望住 Berry 講   "妳唔駛送我喇 Berry"   但家姐反應太快   哈哈 ~

家姐一開門   兩隻狗想跟埋出門口   咁我着鞋嘛   工人無啦啦抱 Berry 喺個窗口望我哋   嚇鬼死我呀 ~

番到屋企即沖涼   里奧大人好驚咁話點解今晚會咁快餓 ?!   我話梗係餓啦   行咗成日廠又出咗汗   之後佢話係喎   唔醒起添 ~

今晚 11 點半都瞓喇   呢排啲天氣悶悶熱熱   真係想瞓多啲 ~

沒有留言:

發佈留言