2019年4月26日星期五

樂園 Happyland @ 尖沙咀 ( 26-APR-2019 )

廚師發板
1. 牛油檸檬汁煎帶子刺身
2. 香煎加拿大特大號虎蝦
3. 黑魚子鵝肝多士
4. 烈油煮布冧
5. 鹽水煮榮螺 (冷盤)
6. 蒜片配香煎安格斯牛柳
7. 蟹捧
8. 和風雜菜沙律
9. 戀之花煙三文魚


咩都有啲


日式胡麻烤雞沙律 ($78)


意大利黑松露吞拿魚比薩 ($168)


卡邦尼扁意粉 ($138) - 師母講咗幾次話我鍾意食卡邦尼扁意粉    所以係都要叫   但其實我上次舉例叫啲咩咋   哈哈   不過都好感動   佢記得我講過卡邦尼扁意粉


烤焗西班牙黑毛豬架配薯條 ($198) - 黑毛豬好味呀   我覺得豬味唔濃   同埋好 Juicy


有隻貓貓樣


香煎帶子刺身蕃茄汁扁意粉 ($188)


香煎牛柳粒飯配秒製燒汁 ($168) - 幾乎樣樣食物都配有乾冰


醬爆雞翼 ($68)


薯蓉芝士焗西蘭花 ($68)


煙三文魚蟹籽炒飯 ($148)


我嘅夢幻樂園 (菠蘿 + 雪梨 + 奇異果 + 黑加侖) ($68) / 師母嘅笑口常香 (芒果, 橙, 蘋果 + 黑加侖) ($68) - 我同師母都覺得無咩特別   之後見到其他姊妹啲飲品   師母話我地果杯最唔靚   我話我都覺啦   我諗住我杯好有層次嘛


姊妹 K 嘅豬古力   我話要影相呀   隻雞仔好得意



姊妹 J 嘅榛子摩卡咖啡 ($68) - 我話借來影張相先   因為好得意呀


呢杯係姊妹 LW   好似幾好味咁   哈哈 


Ivy 叫嘅化學實驗品   哈哈


消費滿 $1,000 就送呢個 "怪獸蛋糕"   我睇餐牌要 $208 㗎   我哋大人細路見到勁開心呀   超級大個嘛   影咗好耐呀   影到最後一張   蠟燭都熄埋   哈哈


( 26-APR-2019  FRI )

今朝里奧大人出咗門口   無耐又入番屋   不過我無問佢係咪漏嘢呀 ~

咁我起身見到電視機個總制無熄到   仲以為自己尋晚無熄   之後諗番頭先里奧大人再入番屋   佢應該係開番電視機個總制   因為今晚出街食飯   驚錄唔到比我睇呢 (我估) ~

我習慣出門口先開手機   之後佢 Line 我話唔好熄電視   咁即係佢真係特登再番嚟開電視機嘅總制啦   真係好感動㗎   知我好鍾意睇就會記住   點都要錄到呢 ~

早餐食奶醬多   雖然唔想食甜   但覺得食佢無咁飽囉 ~


菇場 3D   不過我好忙囉 ~

Lunch Time 唔駛出街   因為 8 卦叫咗外賣   佢幫我拎埋 ~

回鍋肉飯   豬肉好鹹呀   但估唔到個汁有少少麻辣   咁又幾好味喎   幾個同事見我食飯就會覺得好奇怪   個個都問我食咩   所以似似食飯都一定要答完先可以食   哈哈


3 點幾終於忙完喇   可以 Load 相 ~

里奧大人 4 點去尖沙咀見客   見完都 5 點半   可以直接去新蒲崗同教會弟兄組食飯喇   我就同姊妹組去尖沙咀食飯呢 ~

放工去拎藥   原來都 6 點半   之後 Ivy 都到咗尖沙咀   可以一齊上去 Cafe 喇 ~

少女心即刻番哂來   嘩哈哈哈哈


Cafe 入面有 2 隻貓   呢隻肥嘟嘟好得意   但一影佢就頭 Dup Dup


終於影到佢喇


但其實佢點都唔會望鏡頭


幾不耐煩嘅樣呀   哈哈


另一隻白貓   佢喺度瞓覺


之後肥貓都入埋個籠   唔彩我哋呀   哈哈


好鍾意呢套餐具 


傾下影下   今次主要係大家分享自己嘅嘢   因為師母話平時喺小組   多數分享老公仔女屋企人嘅嘢   大家都無咩時間了解大家   籍住今次全女班   就大家一齊分享下 ~

其實咁樣真係唔錯   可以講自己嘢唔駛就住就住   所以真係好感恩我小組嘅姊妹都好好人   大家又啱傾呢下先最難得呢 ~

雖然今次聚會有啲小風波   但大家都好開心   感謝主 ~

我掛住影相   同埋今日 Lunch 又好飽   所以今晚無咩點食嘢添 ~

差唔多 11 點 10 分先走   一齊行去搭地鐵番屋企 ~

番到屋企都已經 11 點 45 分   估唔到里奧大人啱啱先沖完涼   同佢傾咗陣   差唔多 12 點 15 分先去沖涼 ~

睇多陣電視   吹乾埋頭就都即刻瞓喇   已經 12 點 45 分喇 ~

沒有留言:

發佈留言