2019年4月18日星期四

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 18-APR-2019 )

脆豬潤 + 炆冬菇米線 (麻辣肉碎湯底-中辣) - 豬潤都未熟   所以叫佢哋再煮過


手打肉丸上海拉麵 (麻辣肉碎湯底-小辣)


腐皮蝦卷 & 吉列一口魚塊


( 18-APR-2019  THU )

今朝里奧大人要去 Fair   所以又陪我食早餐喇 ~


菇場今日 3D   勁 Happy ~ 

Lunch Time 出去行陣   之後買水餃河番菇場食   菇場冷氣夠凍   所以食湯粉麵都唔怕熱   反而喺茶記食呢   食到出汗 ~


仍然 3D   放工即走 ~

里奧大人今晚剪髮   我去到九龍灣就啱啱剪完   咁我睇緊散貨場 Sell 緊嘅地拖   之後有人攬住我膊頭   嚇到我彈一彈   因為無諗過里奧大人會喺反方向行來嘛   可能佢見我睇得咁入神   所以唔叫我啦   哈哈 ~

行多陣就去食晚餐   本來想食飯   但又未太餓   所以我話食米線算喇 ~

食完番屋企   開機洗衫就沖涼休息 lu ~

呢排隻手仲係痛   里奧大人成日話我個袋太重   已經唔用真皮袋㗎喇   轉用大布袋   但都仲係痛 ~

姊妹 TT 叫我買呢支止痛膏   喺藥房買 $80 (細支)   不過我仲未用   哈哈   


睇多陣電視   12 點先瞓   假期前夕真係比較夜啲瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言