2019年4月3日星期三

翠河餐廳 @ 官塘 ( 3-APR-2019 )

蝦醬通菜炒牛肉


菠蘿生炒排骨 - 酸甜適中   炸得好脆   真係好好味道   依家到我成日食同一樣餸啦   所以都問里奧大人   如果佢唔想食就唔叫㗎喇


( 3-APR-2019  WED )

里奧大人今朝見客   所以陪我食早餐   最搞笑無啦啦問我開唔開心囉   平時只有我問佢家嘛   哈哈 ~


菇場忙呀   要做長命 Report ~

Lunch Time 出去買車仔麵   因為好想食滷水雞翼   買完番到菇場都 1 點   有啲趕添 ~


仍然忙   但呢排周身骨痛   呢排又長時間望實電腦   眼同膊頭都真係超級攰呢 ~  

里奧大人喺尖沙咀見完客   5 點幾都番到屋企   不過我今晚要睇醫生   所以都唔煮飯 lu ~

今次等咗好耐喎   差唔多 6 點半先睇   醫生話我係筋膜炎   同埋因為我有牙痛   同埋叫我最好睇番牙醫 ~

番到屋企都 7 點   同里奧大人去翠河食飯   因為我好想食飯 ~

食完都 8 點   即番屋企喇 ~

沖完涼就開機洗衫   之後休息   咁食埋尋晚食剩嘅紅豆沙   就咁凍食   咁尋晚里奧大人話凍食   我話點得㗎 ?!   之後佢話糖水舖都有凍紅豆沙啦   咁又係喎   完全唔記得有凍食呢樣嘢   哈哈 ~

今晚靈修 20 分鐘   差唔多 11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言