2019年4月23日星期二

韭菜餃 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) + 蠔油菠菜 ( 23-APR-2019 )





( 23-APR-2019  TUE )

喺唔太眼瞓嘅狀態下瞓覺   我都知瞓得唔係咁好㗎喇   成晚發夢   仲好記得喺度大叫 ~

一開手機   加拿大嘅堂妹問我   里奧大人係咪 FB Add 佢   哈哈哈哈   做咩個個都問我㗎   不過又係嘅   FB 已經咁多年   晨早應該 Add 咗㗎啦   好少依家先開 Account 囉 ~

今朝仍然焗熱   但我都着長袖呀   因為菇場實在太凍喇 ~

早餐食奶醬多   無咩胃口咁 ~


菇場唔忙   不過個人有啲攰   無哂 Mood   哈哈 ~

我同家姐講話 Berry 姐又大隻咗   家姐話糟糟又係咁講   話我哋成日講嘅嘢都係一樣呀


Lunch Time 無出去   又食冬蔭功湯河 ~

放工即走   去牛下街市買西瓜   買開果檔無西瓜   就去另一檔買   去買韭菜餃   多人果檔又無開   去另一檔買   諗住買皮蛋又無開   唔係咁邪呀嘛   間間都無開   哈哈 ~

街市超焗熱   我真係買嘅時候係慢慢行   已經有啲暈咁滯   之後一上車都即合埋眼抖下   但一落車仲死   雙腳無力   勁驚暈呀   西瓜又重喎   勁辛苦   我覺得行番屋企   感覺好似行咗半個鐘咁呀   但其實好近 ~

番到屋企抖陣先   咁又好番好多   之後就浸菜   抖陣再拖地 ~

里奧大人 7 點左右番到屋企   等多陣就可以食得喇 ~

是日懶餐 - 韭菜餃 (外賣) + 炸魚皮 (外賣) + 蠔油菠菜  

韭菜餃 (外賣) - $24 有 20 隻  算抵呀   同埋都幾大隻   又多韭菜先好   里奧大人話第時買好過自己包   因為好味過我包果啲囉   勁傷心   但我話唔得喎   咁我買咗個餃子盒咪得物無所用囉   我要包呀 ~

炸魚皮 (外賣) - 呢檔麻麻哋   都係菇場附近果間好味啲 ~

蠔油菠菜 - $7/斤咋   今晚食半斤先   我依家食得太多菜會頂胃   好煩呀 ~

洗埋碗再燜蠔油雞翼   搞掂哂都 8 點幾   即出去徑步喇 ~

其實今晚好攰   但又好想郁下   因為呢排周身骨痛   覺得郁下係好啲囉 ~

今晚徑 25 分鐘   番到屋企即沖涼   抖陣再開機洗衫 ~

睇埋電視再打陣機   11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言