2019年4月15日星期一

享弄台點咖啡館 @ 官塘 ( 15-APR-2019 )

紅咖哩雞飯 ($48) - 咖哩唔夠香   


紫菜腩肉春卷粄條 ($49) - 里奧大人話味道都 OK


( 15-APR-2019  MON )

里奧大人今朝要去會展   所以又陪我食早餐喇 ~


我覺得啲蛋好厚


咁等巴士果陣   有兩個阿婆傾偈   話兩蚊雞搭車   啲阿婆阿伯就多咗出街   但係成日同班番工嘅人同時間出門口   話有次朝早 5 點幾   成車坐滿哂阿婆阿伯   連司機都忍唔住同啲老人家講   妳地咁樣   令到番工嘅人無位坐   人地番工好辛苦㗎 ~

估唔到阿婆級會話番啲阿婆   仲話佢哋真係要攞盡着數   恃老賣老   等如我都唔會接受到老人家打尖   佢哋最興去超市排隊比錢就打尖   我會同佢講龍尾唔係呢度   大佬   可能有啲人病緊都嚟超市排隊比錢喎   後生過妳唔等如無病痛喎   做人唔可以咁自私囉 ~

菇場忙咗陣   又可以做下自己嘢 ~

呢排都焗北芪   今朝焗埋白菊花杞子   咁都幾好㗎   可以比自己飲多啲水   同埋菇場超級凍   真係要係咁飲熱嘢囉 ~


Lunch Time 出去行陣   之後買牛腩河番菇場食 ~


無啦啦又忙   好在放工前搞掂 ~

里奧大人 5 點半番到屋企   所以我都唔煮喇 ~

食埋嘢就番屋企   抖陣就大清潔廁所   之後就沖涼休息 lu ~

今晚好攰   10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言