2019年4月14日星期日

翠河餐廳 @ 官塘 ( 14-APR-2019 )

魚香茄子脆豆腐 - 好鹹呀


菠蘿咕嚕肉 - 今次好多肥膏


( 14-APR-2019  SUN )

今朝 7 點要起身喇   8 點要番到教會練習   因為今日做新嘅事奉崗位   好有挑戰性   哈哈 ~

無驚無險搞掂上半 Part   同里奧大人即去食早餐喇   咁姊妹 T 都過嚟陪我哋食   食完又再一齊做 Part 2 喇 ~



感謝神   每次當我有新嘅事奉崗位嘅時候   教我嘅弟兄姊妹都係事前做足準備   流程非常清楚   所以我做嘅時候雖然勁驚   但姊妹喺我身邊睇住   我個心就安定好多呢 ~

里奧大人要早啲走   因為佢要睇醫生   要拎啲勁嘅藥膏搽呀 ~

崇拜完畢就同姊妹 SF 去 姊妹 T 屋企   今日我哋友伴 Group   所以姊妹 T 話去佢屋企   咁我哋可以傾耐啲   同埋可以一齊祈禱 ~

買埋小食就去姊妹 T 屋企喇   傾下傾下   話咁快又 5 點   所以係時候走喇 ~

同 SF 一齊去搭地鐵   我番到屋企都只係 5 點幾   里奧大人又唔餓   咁抖陣先出去食飯 lu ~

抖到 6 點幾都去食飯   之後買埋嘢就番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   里奧大人話諗住我會超級攰   滕咗一日   我話都有啲攰   不過唔係超級攰嗰隻囉   因為今日好充實   同埋傾偈又開心   時間好快過呢 ~

睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言