2019年4月28日星期日

腐皮卷 & 齋滷味 (外賣) ( 28-APR-2019 )



( 28-APR-2019  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就出發食早餐   落到樓下   里奧大人話唔無拎銀包   又要上番去拎   如果唔係就可以搭到班車了 ~

今次早餐等咗好耐   最搞笑里奧大人話餓   我話你尋晚唔飽呀 ?!   佢話尋晚好飽呀   不過我有時會覺得   夜晚果餐好飽   第朝反而更加肚餓㗎 ~


今日講題係愛   但我覺得愛一個人真係唔簡單   我做唔到愛人如己   因為有啲人真係唔值得我愛   愛係相向嘛   同埋我真係最憎人得把口   而得把口嗰啲   其實都知道係咪真係愛妳啦   我仍都好怕呢啲人   以為講幾講咗就係   當人白痴咩   真係自我感覺太良好喇 ~

我對住唔鍾意嘅人   我唔會對佢衰   只係唔會對佢好   當佢一個路人就算   唔會將佢啲事擺喺心入面咁呢 ~

崇拜之後約咗弟兄講解關於短宣要做嘅嘢   傾咗差唔多 15 分鐘就搞掂 ~

同里奧大人去 Taste 買餸同生果   之後買埋 2 條餈飯就番屋企喇 ~

里奧大人好似皮膚又敏感咁   佢話食完嘢就沖涼   之後搽藥膏   咁一齊睇倚天嘛   睇睇下都完全唔記得搽藥膏呢回事   我突然間醒起咋   即叫佢快啲搽呀 ~

咁佢搽完就瞓覺   我就幫佢去買麵包做早餐   唔想夜晚買   硬係好似唔新鮮   雖然聽朝食都係唔新鮮㗎喇   哈哈 ~

唔知點解勁眼瞓   我 4 點 15 分瞓到 45 分   其實仲想瞓   不過我驚夜晚瞓唔到   都係睇下電視好過 ~

里奧大人仲勁   4 點瞓到 5 點半   我話 6 點半開餐   咁樣可以早啲去徑步 ~

是日懶餐 - 腐皮卷 & 齋滷味 (外賣) 

腐皮卷 
齋滷味 (外賣) - 好耐無食喇   覺得好好味   哈哈 ~

洗埋碗就抖陣   8 點出去徑步   今晚徑 20 分鐘就算喇   因為我好攰 ~

番到屋企沖埋涼就休息   睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言