2019年4月22日星期一

聚興樓 @ 官塘 ( 22-APR-2019 )

手撕雞飯 ($23) - 今次要小辣   我發覺次次食完麻辣   個肚都搞搞下咁   所以食小辣穩陣啲

  
瑞士汁雞肶飯 ($25) - 無諗過里奧大人叫瑞士汁囉   佢唔係咁鍾意甜嘅汁家嘛   定係佢唔知咩係瑞士汁呢   哈哈


麻辣雞腎 ($22) - 都係小辣


( 22-APR-2019  MON )

今朝瞓到 11 點 10 分   勁精神呀   哈哈 ~

沖埋涼就去食早餐   番屋企抖陣   1 點 20 分就出發同婆婆食下午茶 ~


約埋家姐同大食一齊去金坊   我同里奧大人就攞位先 ~

人齊就叫嘢食喇   食下傾下好快又 3 點幾   咁喺婆婆屋企坐陣先 ~

泰式魚蛋魚片 (遊船湯河)


炸芝士蝦丸 (配小食)


泰式牛肉 (遊船湯河)


黃咖哩汁配蒜蓉包條 (配小食)


冬蔭功湯香茅豬扒金邊粉 - 我哋要加辣   佢唔知係咪寫錯加酸   我同家姐同里奧大人都話個湯底好酸


海南雞飯 - 最正常係呢個飯   我哋每人叫咗 1 杯椰汁沙冰   不過無味嘅


泰式咖哩角 / 青芒果絲沙律 (配小食) - 沙律賣相嚇死人 


家姐上次去旅行   所以同事同佢開咗 FB   大食問我係咪大表開咗 FB ?!   點解唔 Add 佢 ?!   我叫佢自己問大表   點知家姐同大食講   我係特登唔 Add 妳嘅   唔得嘅咩 ?!   哈哈哈哈   大食呆咗呀   我哋無諗過家姐咁講囉 ~

我問家姐   機構有無覺得好奇怪   做 Berry 嘅保姆最後領養埋佢 ?!   家姐話原來好多個人都係咁呀   個個都衰係佢哋手上   哈哈哈哈 ~

家姐話有個直頭明明做 1 隻貓嘅保姆   之後養埋   依家總共養咗 8 隻貓呀 ~

咁事實係喎   相處雖然只係短短 2 個月   但真係有感情家嘛   我都只係探過 Berry 兩次   都成日心掛掛佢   何況同佢相處嘅人呢 ~

領養 Berry 真係一種緣份   真係覺得整定係家姐要養佢咁   有 3 次機會佢係要去機構比人領養   但家姐真係唔得閒去   其實家姐都唔捨得   唔係佢唔會因為真係我話養就養啦   係佢照顧 Berry 家嘛   我講話養就易啫   責任始終都係家姐   不過我話將來 Berry 老咗要睇醫生   要人陪要人帶   我願意去做呢樣嘢囉 ~

食完就一齊陪婆婆出去行啦   但大食要 4 點走人   所以都喺屋企附近兜個圈就算喇   今日非常之焗熱   都無本事行得遠 lu ~

差唔多 4 點左右就走喇   大食自己搭地鐵   我哋就同埋家姐坐巴士   感恩 4 分鐘後有巴士 ~

家姐喺九龍城轉車   我哋就去德福   頭先里奧大人比咗個 Power Bank 比家姐   所以要去小米買番個呢 ~

無啦啦好想食雪糕   所以去麥當勞喇   食完都 5 點幾   但又未餓   所以都係番屋企喇 ~

家姐上次喺 Circle K 換比我㗎   好鍾意佢對眼   哈哈


Folder & 記事簿   實用嘢   但其實我屋企係超級多 Folder 同簿囉


同里奧大人唔知講開啲咩   我話佢係中能   因為佢未去到低能   但又上唔到高能   之後我好認真問佢點解無人話人哋係高能嘅 ?!?!   勁嘢嚟㗎喎   佢即刻話有無人會鬧妳係靚女呀 ?!   哈哈哈哈哈哈   鬧人梗係衰嘢㗎啦 ~

抖到 7 點去食飯   之後再去超市買嘢   番屋企抖陣   8 點半去徑步 ~

今晚的起心肝徑步喇   雖然天氣好焗熱   但唔理喇   反正我都只係急步呢 ~

自己去完旅行   磅數有上無落咁   今年仲諗住減 18 磅家嘛   真係唔肥已經偷笑 ~

徑咗 20 分鐘都走喇   番到屋企都即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

估唔到 "鐵探" 又好睇喎   好耐無試過坐定定睇劇集呢 ~

聽日要番工   今晚 11 點半都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言