2019年4月17日星期三

蒜香豬扒 + 辣菜甫白菜仔 ( 17-APR-2019 )




( 17-APR-2019  WED )

尋晚瞓得唔係咁好   好似體內好熱咁   但我 body 凍架喎 @@

早餐食吞拿魚治烘底   咁 8 卦食嘢好快家嘛   我地今朝坐到 8 點 52 分   黑姐問我地今朝究竟要唔要番工 ?!?!   點解咁晏都未走嘅 ?!?!   最搞笑黑姐講完之後   我同 8 卦即走   錢都未拎出來就走呀   今朝可能無咩人   所以感覺我地咁晏仲未走囉 ~~~~


菇場唔忙呀   周身骨痛   搞到個人又好攰 ~

Lunch time 都唔落街喇   之前咗冬蔭功河粉   咁又試下   份量少少又 ok 喎   味道又唔錯 ~



仍然唔忙   可以 hea 到等放工 ~

放工即番屋企   抖陣就預備晚餐 ~

是日懶餐 - 蒜香豬扒 + 辣菜甫白菜仔

蒜香豬扒 - 好味道喎   其實之前就咁用蒜蓉醃   完全無落調味料   焗完出來成塊白雪雪   所以即搽番啲韓式醃肉醬   咁就靚仔啲   同埋 juicy 好多呢 ~

辣菜甫白菜仔 - 半斤白菜仔就夠喇   旨在有啲菜 ~

洗碗碗再食埋生果   之後沖涼休息喇 ~

今晚頂唔順要撐艇   因為頸同腰都好痛   按完真係好好多 ~

睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言