2019年4月6日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 6-APR-2019 )

招牌鍋貼 X 5 ($15) + 百香果珍珠綠茶 ($12)


紅油抄手 / 招牌鍋貼 / 豆漿 ($44)


( 6-APR-2019  SAT )

尋晚瞓得勁差呀   感覺好似全晚無瞓過咁   唔通食完 KFC 好燥熱 ?!   但我只係食咗 1 隻香辣炸雞翼咋噃 ~

今朝同家姐食早餐   真係搞笑   一係唔見   一係就見足 3 日   真開心 ~

傳統土司套餐 ($37)


Kaya Toast


肉鬆厚多士套餐 ($37)


食下傾下好快又 8 點 45 分   係時候番工喇 ~

菇場唔忙   但我好鬼攰   哈哈 ~

放工搭地鐵   約咗里奧大人去深水埗買大陸電話卡   我出到去都 1 點 45 分   咁食完午餐先行呢 ~

我喺 Openrice Search 食店   見有間古早牛肉麵   見都好多舔舔脷公仔   所以去試下   但就唔會睇下有啲咩嘢好食   始終口味人人唔同   我唔會有期望   勁驚會失望嘛   哈哈   同埋最緊要係知道里奧大人鍾意食麵   咁就去試下   希望好味啦   哈哈 ~

宜蘭迷你蔥肉餡餅 (4 件) ($28) - 超級好味   勁多肉汁   里奧大人一咬開   啲肉汁 "必" 哂出來


綜合甜不辣 ($27) & 芋香珍珠奶茶 ($24) - 甜不辣好煙韌   不過無咩特別   哈哈


招牌半筋半肉湯麵 ($62) - 好味道呀   同喺台北食嘅味道差唔多   


鹽酥雞排乾撈麵 ($56) - 我要麻辣醬


撈埋一齊食   越食越辣


呢餐完全有驚喜喎   食得好滿足呀 ~

食完行去福榮街就買電話卡   買完去搭地鐵   我同里奧大人講話有間叫老虎山好搞笑   人哋正宗嗰間叫老虎堂嘛   之後里奧大人一路望實個老虎頭招牌   話睇下其實係咪有老虎山呢個字型   好奇怪我睇到老虎山呢 3 個字   我話我頭先影咗相嘛   咪知道老虎山個名囉   哈哈 ~   

去埋拎淘寶   再去埋金飯碗買胎菊同印度椰棗就番屋企喇 ~

番到屋企都 4 點幾   今日勁焗熱呀   一番屋企都要即開冷氣   但好似過幾日又得番 20 度 ~

每月一到個人勁攰   居然 5 點瞓到 6 點 15 分   之後想再瞓多陣   瞓到 6 點 35 分 ~

差唔多 8 點先食嘢   咁我話食餃子   但最搞笑食完之後   我同里奧大人講話之得喺屋企 Share 食 1 個杯麵啦   佢話佢都咁諗   但驚我話唔健康   哈哈哈哈   咁又係   我好少會話食杯麵當晚餐嘛 ~

食完行陣就番屋企   沖埋涼就休息 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   感恩有睡意呀   因為頭先瞓到 6 點幾先起身嘛 ~

沒有留言:

發佈留言