2019年4月25日星期四

蜜糖焗雞翼 + 焗獅子狗卷 ( 25-APR-2019 )




( 25-APR-2019  THU )

今朝里奧大人出門口   我居然瞓着咗   所以起身濛濛瀧瀧咁呀   因為平時我都已經醒咗   只係懶床唔願起身呢 ~

早餐食腿蛋治   唉   其實食三文治食到好悶   但粉麵又食唔落   加上依家咁熱   唔想行完就即刻食啲熱辣辣嘅嘢   哈哈 ~


菇場忙呀   所以時間非常之快過 ~

Lunch Time 出去行陣   再買酸辣米線番菇場食 ~


咁 8 卦成日去阿爽個位拎香口膠   今日阿爽好大聲同 8 卦話剩番 2 粒   阿爽話自己都無咩食過   之後我咪同 8 卦講好心你自己買包啦   佢話唔想買   因為驚 Non-stop 咁食   所以唔係慳而唔買   我話你唔係慳只係 Cheap   我話見你日日行去食   同自己買包食有咩分別 ?!

好記得嗰時   我買包香口膠同餅乾   佢真係日日行埋嚟食   真係差唔多食哂㗎   我已經覺得條友好 Cheap   咁想食就自己買嘛   食哂人嗰啲都做得出   真心佩服佢   自此之後   我有嘢食都唔會同佢講   但佢仍都會問我有無嘢食   我話好心叫妳老婆買比你啦   佢話佢老婆唔知佢鍾意食咩   我話你同佢講咪得囉   一係你自己買   唔好成日問人拎嘢食啦   男人嚟講真係好 Cheap   之後佢就無再出聲 ~

今日里奧大人喺尖沙咀見客   所以同我差唔多時間番到屋企   咁我放工都即走 lu ~

我一入屋   見佢食包薯圈   個樣仲驚驚哋咁   又話我點解咁早番到嚟   我話唔駛買餸咪早番到囉   諗住偷食唔比我知呀 ?!   呵呵 ~

今晚只係焗嘢   但都要 7 點先有得食 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 焗獅子狗卷

蜜糖焗雞翼 - 呢個焗爐唔多掂喎   焗嘢完全唔似焗嘢咁嘅   搵日焗曲奇餅先   如果焗得 OK 就唔掉   唔係就掉咗去算喇 ~

焗獅子狗卷 - 仲以為有芝士喺入面添   呢 Pack 嘢要 $16   真係唔知點解要咁貴   無味㗎喎 ~

食飯睇番尋晚集 "倚天屠龍記"   睇到小童版張無忌喺度喊   搞到我都喊埋   真係好少一路食飯一路喊   哈哈   佢實在太好戲啦 ~

我應該會睇一次喊一次   里奧大人直頭話我會睇足 100 次   哈哈


洗埋碗就同里奧大人去徑步   徑半個鐘再去超市買嘢   之後就番屋企開機洗衫   沖埋涼就休息了 ~

睇完鐵探又忍唔住睇倚天   睇到張無忌同義父分開   張無忌喺度爆喊   我又喊埋   因為好感動   不過下次都係唔睇喇   唔想瞓覺前喊嘛   哈哈 ~

再上 Youtube 聽陣鋼琴   舒緩下心情先   所以差唔多 12 點先瞓呀 ~   

沒有留言:

發佈留言