2019年4月30日星期二

麻辣手撕雞 & 梅菜扣肉飯 (外賣) + 旺菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 30-APR-2019 )






( 30-APR-2019  TUE )

感恩尋晚一覺瞓天光呀   所以今朝起身都好精神 ~

早餐食芝腿治烘底   其實唔烘底都好味   如果麵包係新鮮嘅話   哈哈 ~


菇場忙呀   好快又到 Lunch Time 了 ~

家姐送比我本簿   我又唔捨得用   但又唔想擺喺屋企   所以拎番菇場擺喇   哈哈


順便執下個文具籃   原來我開咗咁多支潤唇膏


今日唔出去喇   叮生麵王   又幾好味喎   份量少少就最好 ~


仍然忙   好在 4 點幾搞掂哂   終於可以抖抖喇 ~

放工即走   番到屋企都即滾湯   今晚叫里奧大人買手撕雞番嚟   因為我諗唔到煮咩呀 ~

里奧大人坐快車番屋企   所以 7 點可以開餐 lu ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 & 梅菜扣肉飯 (外賣) + 菜 + 芫茜皮蛋魚片湯

麻辣手撕雞 & 梅菜扣肉飯 (外賣) - 我本來要雞腎   但里奧大人話唔好食咁多內臟   所以買半隻手撕雞   再買埋盒梅菜扣肉飯   咁我唔駛又特登煮飯   因為呢幾晚都唔會煮呀 ~ 

旺菜 - 清埋 2 個旺菜 + 1 條粟米   但粟米要留番晏啲食喇   實在太飽食唔落   哈哈 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 太耐無滾湯   居然唔記得買茶瓜添 ~

洗埋碗再抖 10 分鐘就出去徑步   徑 25 分鐘就番屋企   沖埋涼就食埋條粟米 ~

依家我都鍾意睇倚天   所以同里奧大人睇到 1 點先瞓呀   好在聽日放假咋 ~

沒有留言:

發佈留言