2019年5月10日星期五

海景粥店茶餐廳 @ 九龍灣 ( 10-MAY-2019 )


炸兩


艇仔粥


乾炒叉燒意粉


楊州炒飯


( 10-MAY-2019  FRI )

今朝里奧大人要去金鐘聽嘢   所以陪我食早餐呢 ~


菇場勁忙   感恩今朝好精神咋   哈哈 ~

今朝 10 點 Berry 要做絕育手術   家姐同糟糟一齊陪佢   佢哋話 Berry 姐好驚呀   咁又係呀   陌生地方仲要自己一隻留喺度喎   唔驚先奇啦 ~

Lunch Time 出去萬寧買嘢   差唔多 1 點先搞掂   咁食生麵王算喇   因為我無咩胃口 ~

仍然忙   3 點終於搞掂哂個長命 Report   之後又要做其他嘢 lu ~

5 點幾糟糟話 Berry 姐手術成功   但佢仲係好驚咁呀   家姐一定好心痛了 ~   

放工番屋企抖陣   咁約咗姊妹 SF 一齊去海景食飯   諗住得我哋兩個   估唔到里奧大人 7 點唔夠就可以聽完   咁都 Join 埋我地一齊食喇 ~

姊妹 SF 差唔多 7 點 40 分到   所以我哋都要快快食   但都遲咗 10 分鐘番小組   去到啱啱開始   但都唔係咁好意思   哈哈 ~

今晚傾到 10 點半先捨得走   次次都雞啄唔斷呢 ~

番到屋企都即沖涼喇   再整依樣果樣   都成 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言