2019年5月6日星期一

米線陣 @ 官塘 ( 6-MAY-2019 )

川辣青瓜牛展粒 (細) - 個辣汁好味呀


麻辣蕃茄肥牛餃子皇米線 - 我要中辣   但比錯咗里奧大人係中辣   哈哈


紫菜 + 香酥豬頸肉 + 手打豬肉丸米線 (麻辣蕃茄湯底) - 里奧大人小辣變中辣   話食到出哂汗


( 6-MAY-2019  MON )

今朝都係 7 點半起身   沖埋涼就去食早餐 ~


一開電話   就見到表弟 Whatsapp 話舅父 3 點走了   唉 ~  

食完就番屋企等師傅整嘢   12 點左右搞掂哂   我都即刻做大清潔喇 ~

2 點食個杯麵   表弟又 Whatsapp 來搵我   為咗舅父身後事   我只係做中間人傳遞信息   但個個講嘢都唔同   我覺得做咩儀式真係唔需要外人插手   但大舅父偏偏就插手   呢啲係佢哋家事   雖然你係佢大佬   但都無權話事囉   麻鬼煩   依家直頭搞到我同大食都煩埋 ~

食完杯麵有氣有力就再大清潔   做到成身汗   順便沖涼再大清潔廁所 ~

抖陣又再執埋衣櫃   其實除咗廚房仲有啲嘢要執之外   咩都清潔哂   見差唔多 5 點   我都要抖下   坐喺梳化差啲瞓着添呀 ~

6 點半出發去食嘢   里奧大人拎埋淘寶   差唔多 7 點先到呢 ~

同里奧大人傾番舅父啲嘢   佢同大食嘅答案係一樣   話大舅父最鍾意霸住話事權   之後做到一鑊泡就要人搞掂   真係明明好簡單   依家就搞到麻麻煩煩 ~

呢啲嘢唔可以拖家嘛   都好想快啲搞掂   快啲完結啦 ~

食完就番屋企喇   我雙手超級勁痛呀   所以真係執唔到嘢住喇 ~

開機洗衫再沖涼   之後休息   抖陣就食消炎藥   之後叫里奧幫我搽服他靈   再幫我按摩   但都仲痛囉   嗚嗚 ~

11 點幾都瞓喇   呢幾日好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言