2019年5月26日星期日

短宣 + 永發廚房 @ 九龍灣 ( 26-MAY-2019 )

五香牛雜湯米 ($34) - 無味喎   勁


香濃芝味鮮蝦扒伊麵 ($48) - 里奧大人話無味   咁我唔食啦   之後我突然又想試下係咪無味 ?!   點知食第 1 啖已經覺得啲汁係酸   但因為我食湯米加咗醋   之後飲啖水   再食真係有酸味囉   即同個類似經理嘅人講話呢碟汁酸嘅   佢話取消張單

之後見佢無同廚房講嘢喎   因為佢拎完碟嘢就行番出來   我同里奧大人講話以後唔好再嚟呢間食店食嘢   再問里奧大人點解會食唔出係酸味 ?!   我話佢一定係由細到大都係食呢種酸叔味道嘅食物   同埋係未煮熟嘅食物   無理由咁大個人都唔識分   因為嗰時喺佢屋企食炸豬扒   幾乎每次都唔熟   救命


( 26-MAY-2019  SUN )

今朝 6 點幾比雨聲嘈醒咗   之後都瞓得唔係咁好   因為 7 點 15 分要起身   我會倒數時間   呢樣最唔好囉 ~

8 點出發去食早餐   之後收到消息去唔到聚會地方   所以臨時改為去另一個聚會地方崇拜 ~

9 點即出車   感恩準時到聚會地方   咁我哋真係純粹去崇拜   但佢哋邀請我哋牧師証道   再邀請我哋一齊唱詩歌讚美主   好在佢哋練習我有聽到咋   唔係真係唔識唱呢 ~

因為佢哋同我哋愛宴   佢哋要預備   咁我哋全部人就即刻去另一個姊妹屋企做探訪 ~

番到聚會地方   大家又一齊傾偈   我覺得短宣呢段時間   當中大家都有分享   更加認識對方   最搞笑係姊妹 W   佢問我啲嘢   我答完之後佢就話: 係喎  上次妳講咗   哈哈   但無計啦   次次喺教會傾親都匆忙忙   今次就可以多啲時間傾偈喇   步伐都唔駛咁快添呀   哈哈 ~

所以我依家真係好鍾意去短宣   可以事奉神同服侍人   又可以同弟兄姊妹相交   實在有太多嘅恩典呢 ~

食完飯接近 1 點   我哋要番香港喇 ~

感恩分享之後就休息   今日好焗熱   大家都出咗一身汗   所以好攰 ~

我今次真係感受到神嘅恩典   因為我星期六朝早臨時臨急帶多件短 Tee 放喺自己個袋   咁今日就可以着短袖 Tee 咋 ~

平時我一定唔會兩手準備   因為我同里奧大人只拎個大袋   如果樣樣兩手準備   個袋一定超級重呢   所以真係好感恩 ~

牧師同弟兄 ML 又係好似我咁   因為上次短宣落雨   突然間超級凍   咁我地知道呢幾日會落雨    所以個個長袖 Tee   咁牧師都好啲   有帶埋短 Tee   弟兄 ML 就要全程長袖 Tee 喇 ~

4 點左右有個 Break   個個都買嘢食   好似買手信番香港咁   哈哈 ~

感恩車程順利   5 點 20 分到落馬洲喇 ~

同牧師 + 弟兄 ML 兩公婆 + 弟兄 A & K + 姊妹 A 一齊搭火車   我哋諗住比牧師坐啦   點知有個女仔攝埋嚟坐   仲要啤咗牧師一下   真係黐鬼線 ~

之後去九龍塘轉車   講番頭先攝位單嘢   姊妹 A 都話唔知發生咩事   無啦啦攝埋嚟 ~

我地九龍灣落車   去 A1 買麵包同埋去 Circle-K 拎嘢   之後就去食晚餐喇 ~

食完都即番屋企沖涼喇   開埋機洗衫就休息 lu ~

10 點唔夠已經想瞓   不過大食打嚟又同佢咗陣   傾咗 15 分鐘真係頂唔順   我話勁攰要瞓覺   里奧大人都話我好早瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言