2019年5月28日星期二

什錦餃子 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 28-MAY-2019 )




( 28-MAY-2019  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   呢排真係超級攰   一定要瞓得好先有精神呢 ~   

早餐食腿蛋治   無咁熱氣   哈哈 ~


菇場唔忙   成日以為要做長命 Report   仲心諗點解咁耐都未比我   原來我記錯以為依家係月頭呀 ~

Lunch 食 Flakes + 豆奶   快快清埋就唔再食住   都係想食啲熱嘢   哈哈 ~

無啦啦又忙   好在個幾鐘就搞掂 ~

放工去牛下街市買餸   估唔到買完係無出汗   呵呵 ~

番到屋企即預備喇   太耐無煮飯   要啲時間適應   雖然都只係淥嘢   嘻嘻 ~

一路滾湯一路執下廚房啲嘢   話咁快又已經 7 點半   里奧大人差唔多番到   我都要淥餃子喇 ~

是日懶餐 - 什錦餃子 + 芫茜皮蛋魚片湯

什錦餃子 - 如果雙拚或者單款就 $24 有 20 隻   我樣樣要啲就得 19 隻   其實我次次都無數㗎   今晚就咁食餃子   我又唔想食菜   所以加 2 條粟米就算 lu ~   

芫茜皮蛋魚片湯 - 呢個湯最簡單   最緊要唔駛煎魚   咁芫茜又有益   所以得閒滾呢個湯真係唔錯呢 ~

洗埋碗都 8 點 40 分   本來想徑步   但都係唔徑喇   頭先執嘢執到一身汗   想快啲沖涼   但點都要拖埋個地先   家務呢樣嘢   做開就好想做   因為之前好忙   番到屋企只想抖呢 ~

沖完涼就開機洗衫   里奧大人就熨衫   樣樣家務都唔願做   唯獨係熨衫就最主動   佢熨衫真係好有心機   我就只係熨佢啲裇衫有心機   哈哈 ~

睇多陣電視   11 點 20 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言