2019年5月13日星期一

塘廈曼佧特國際大酒店 @ 東莞 (純玩天半團) Day 2 ( 13-MAY-2019 )

( 13-MAY-2019  SUN )

尋晚瞓得都 OK   但熱醒咗兩次囉   大陸酒店啲被真係好暖   上次去短宣啲酒店又係咁 ~

8 點起身   我把聲拆哂呀   勁驚唔舒服   可能尋晚大叫又大笑   唔失聲已經偷笑   哈哈 ~

8 點半去食早餐   無諗過無位   但後尾見到姊妹 J   佢啱啱坐咗張 8 人枱   無耐後面張長枱又無人坐   我哋又可以 14 人坐埋一齊傾計喇 ~

炸饅頭 / 哈哈笑薯餅


右邊係炸榴槤卷


兩款都差唔多嘅白菜


蕃薯 / 芋頭   但咁多水嘅


我要食元氣早餐   所以青菜唔太啱我


腸粉好味道   所以分咗比里奧大人 Ivy 同 Jack   每人 1 條咁大把   哈哈哈哈


里奧大人呢碟早餐好搞笑   一定係食炸嘢   所以要食西瓜清熱


我嘅腐乳白粥


左邊呢條   係唔似油炸鬼嘅油炸鬼


我好想食嘢但唔知食咩好   所以食朱古力 Waffle   里奧大人好奇怪隻碟有幾條榨菜 ?!   我話我用來送粥㗎


我話把聲拆哂呀   姊妹 LM 即話我尋晚係咪食咗荔枝呀 ?!   又係喎   但我哋已經用鹽水浸咗啦   應該係叫得犀利   哈哈 ~

原來尋晚好多人都熱醒呀   弟兄 AL 直頭話熱到出汗   我哋冷氣已經校到 19 度   基本上真係只有凍囉   之後發覺原來熱醒嘅人係瞓埋邊   怪不得里奧大人無話熱啦   哈哈 ~

食下傾下   差唔多 10 點就上房   因為個個都未執好嘢 ~

搞掂哂都 11 點   咁啱 Ivy 打比我   話一齊落去影相   咁好吖   反正我都正想咁樣 ~

我哋每去一個地方就一定會影大合照   我哋叫做團體相   真係勁開心㗎   好難得大家啱傾之餘   又可以有時間一齊去旅行   始終大家都忙   好難就家嘛 ~

11 點半上車   不過等埋 Check 房   差唔多 11 點 45 分先出發   我覺得真係大陸先 Check 得咁認真   我去曼谷同台灣   真係 Check-out 完就直接走得㗎 ~

我哋坐呢架旅遊巴都新淨


領隊講嘢唔太多


中門有得落車就最方便


差唔多 1 點就到食店   因為今日兩餐係圍餐   所以我地就要抽簽   其中 4 個人坐另一枱   咁就最公平呢 ~

5 個月內嚟咗 3 次   每次坐嘅位置都唔同


特色木桶雞餐
白切雞   但應該唔係咁叫法


鴨 ?!   幾好味喎   因為唔羶   哈哈


酸菜腐竹豬潤煲 - 我只食酸菜腐竹   好味道


椰汁南瓜芋頭 - 正呀   我最期待呢個餸


唔知咩魚   但見到勁多骨


好似係梅菜五花腩肉


豆角炒茄子   係一個打斧頭嘅餸   哈哈


仲有香蕉薄餅   熱辣辣好味道   所以姊妹 J 個女勁鍾意食   咁里奧大人叫多碟比佢啦   好似 RMB25   不過要等 15 分鐘   我哋都無所謂啦   反正仲有半個鐘頭時間   哈哈


2 點起程去另一個景點 "百合花卉小鎮"   我同佢哋講話唔行喇   會搵個地方坐   咁姊妹 J 個女仲搞笑   都無問媽咪就跟我同里奧大人   佢超勁怕熱   所以勁鍾意我把風扇仔   咁就要黐住我囉   哈哈 ~

我之前同佢哋講咗   話無花睇㗎   唔好以為係維圓花卉展咁呢   之後佢哋唔夠 10 分鐘都嚟埋   不過坐咗陣又去一間店舖影下相   話咁快又一個鐘了 ~

夢羅麗花   哈哈哈哈


睇花到 2 點 45 分就去最後一個景點 "壹方城"   但只逗留個半鐘咋   5 點半要集合 ~

見到條龍嗎 ?!


登鄧   見到嗎 ?!   哈哈哈哈


呢個就係龍頭喇


@ 壹方城


咁我哋第一時間就去搵喜茶   真係好感恩   里奧大人排第 6 個   所以好快到   但就要等好耐   所以弟兄 ML 同 J 一齊坐喺喜茶店入面等呢   我哋就去買嘢   哈哈 ~

@ 喜茶


里奧大人負責買飲品   佢聽到弟兄姊妹落 Order 就縐哂眉頭啦   個個叫唔同飲品喎   呵呵   所以我叫佢哋唔好走開   到點單嘅時候再講啦   里奧大人真係記唔到咁多㗎   哈哈


叫咁多杯   里奧大人一定記唔到啦   呵呵


我哋之後去 Decathlon 行下   我買咗 2 條浴巾   同淘寶一樣價呀   所以唔買唔得 ~

咁我哋比錢啦   里奧大人指住個男人   問睇下邊個 ?!   原來係姑奶個契女兩公婆一家   估唔到喺深圳見到囉   真係搞笑   之後再問埋呢度係咩地鐵站   想下次再嚟行下呢   因為我地只行咗 1 間店舖咋 ~

商場好大


@ Decathlon


同一款浴巾又會出現 2 個唔同名   仲要一個中一個英


小朋友對自拍神棍最感興趣   哈哈


比完錢都 5 點   原來啱啱先有得拎嘢飲咋   所以即番去喜茶集合了 ~

原來佢哋都等咗起碼半個鐘   哈哈   我哋坐咗 15 分鐘都走人喇 ~

芒果芝芝 (RMB32) - 今次同里奧大人 Share 一杯   因為一陣好快會食晚飯呢


鹹蛋黃千層吐司 (RMB24)   完全食唔出鹹多味噃


一齊去龍頭影合照   曬到呢



呢條就係龍尾喇


見到一條龍嗎 ?!



型呀   我話係咪假㗎 ?!   之後全部人話我黐線   哈哈


好多白鴿



白鴿操控員   佢一吹雞   白鴿全部番哂來呀



5 點 40 分仲有 1 組夫婦未齊   領隊打比佢哋   佢哋話遲多 10 分鐘先到   領隊話唔等喇   已經遲咗 10 分鐘   加上全團嘅人已經到   叫佢自己打的去   無耐就見到佢哋跟住我哋後面   姊妹 J 仲話聽到佢哋話一早到咗   呃鬼咩   一話叫佢自己打的就衝上嚟啦   最憎呢啲自私人 ~

唔記得影咩添


自制安全島



6 點左右到飯店   咁又傾計偈啦   傾開上次個領隊日仔係最好   之後唔記得邊個又叫我望後面   原來係日仔   我上個月先見到佢咋喎   哈哈   之後順便問埋佢手機號碼   下次指定佢做領隊先 ~

里奧大人一定行最後   哈哈


@ 黃記豬肚雞


好方便


客家私房菜
見到碟豉油已經覺得勁吸引   之前喺大陸食雞   一定有呢啲豉油㗎   但唔知點解呢兩次食雞都無囉


胡椒豬肚雞煲   好勁胡椒味呀   正


其實張枱好大   但都只係坐 10 個人   所以坐得好舒服


職員好細心幫我哋 "北" 啲油出來   呢個職員真係非常之抵讚   勁有禮貌   又細心又主動   真係好難得呀



食完雞   就落其他嘢喇   始終有時間限制   真係唔可以十下十下囉


淮山 / 腐竹 / 娃娃菜


大陸嘅肉丸真係好彈牙


魚皮餃都好味道


其他配料嘅份量都好多


臘味飯 - 職員問有無人要飯焦 ?! 里奧大人話要   我都好奇怪   佢怕熱氣家嘛   原來係比我嘅


食到天黑   哈哈哈哈   呢餐好滿足呀


咁食食下我同里奧大人講話你望下個男人喺邊個 ?!   佢記得係 Uncle 呀   哈哈   我哋即出去同 Uncle 傾陣偈啦   實在太有緣啦   咁等埋 Auntie 出埋來就一齊影張相留念   真係好難得嘛   之後 Auntie 居然比埋佢手機號碼比我哋   呢樣真係無諗過 ~

佢同埋仔仔一齊去玩   佢教得個仔好好㗎   同埋個仔仔又好孝順   之後佢又同個仔介紹我哋識   話我哋兩公婆好識諗   我話表面扮㗎咋   唔好咁讚我哋啦   哈哈 ~

其實我好多時同里奧大人去旅行   都會見到熟人   今次仲咁短時間見 3 個添   所以都唔知話世界大定少呢 ~

食完飯都 7 點半   最搞笑我哋其實未食完   因為一路食一路傾   好似覺得啱啱先開始食咁 ~

我喺車度都瞓咗陣   佢哋話頭先塞車呀 ~

今晚好多人番香港呀   感恩我哋都可以入到車廂   哈哈 ~

番到屋企都 11 點   即沖涼啦   再同姊妹 J 傾一陣偈   原來都 12 點   要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言