2019年5月5日星期日

翠河餐廳 @ 官塘 ( 5-MAY-2019 )

栗子燜雞煲


涼瓜味菜燜斑腩 ($62)


( 5-MAY-2019  SUN )

今朝里奧大人早啲起身洗啲地磚   我就瞓到 9 點半先起身 ~

咁沖埋涼就出去食早餐   食完就番教會 ~


早咗番教會   諗住睇聖經   但見到 Ivy 同姊姊 LW 兩公婆傾偈   佢又叫我一齊傾    原來傾番上次食飯嘅小風波   諗住完結啦   估唔到依家係大風波嘅開始 ~

今朝有侍奉   上次勁唔開心㗎   甩甩漏漏   所以即同組長講 Sorry   但佢話絕對無甩漏   我哋呢 Team 人係好合拍的   會自動走位幫忙   唔駛唔開心㗎 ~

崇拜完畢都即番屋企執嘢喇   里奧大人仍然幫手大清潔啲磚   之後再執埋廚房   差唔多 2 點 45 分就去食下午茶   食飽再執   今日又係好勞動 ~


點知食食下收到 Whatsapp 話舅父病危   咁即問阿姨邊層樓同床位   佢就 Send 舅父瞓床嘅相   我同里奧大人同家姐睇完覺得完全無嘢喎   因為無插喉又無儀器嘛   咁都唔理喇   快快食埋嘢番屋企睇咩情況   因為未到探病時間嘛 ~

無耐大食打嚟   佢話佢放工後會去醫院   我同佢講話舅父啲相無嘢咁喎   大食話係入院時影㗎   我話咁 Send 嚟做乜鬼呀 ?!   之後我即問阿姨 4 點幾嚟唔嚟得探舅父 ?!   佢話可以   咁我同里奧大人即飛的去博愛醫院   其實未到探病時間都比妳探   唔係好嘢囉   同埋大舅父同阿姨同大食媽咪都趕緊去   唉 ~

去到病房   舅父已經係彌留狀態   望到佢咁   個心真係好唔舒服   雖然感情唔深厚   但始終都係舅父呢   唉 ~

之後一齊去 Canteen 傾下偈   順便等埋大食 ~

舅母話舅父係一個負能量爆燈嘅人   由佢有病開始   就怨個天點解比個病佢   我舅母直頭話舅父一開聲   佢啲負能量好似個金鐘罩咁罩住佢   佢都好辛苦   呢樣又好明白   唔係唔想聽你講   但日日每分每秒都係怨   真係唔係佢顛就係我痴囉   怨怨怨真係無意思   我唔明呢啲人點解真係一世人只會怨   唔識感恩   有病醫好咗   過後嘅日子係賺番嚟   係咪應該更加好好珍惜呢 ?!

差唔多 6 點左右   大食同埋傳道人同牧師嚟咗   咁又上房喇   佢哋要為舅父祈禱 ~

7 點同埋大食佢地一齊走   我同里奧大人打的番屋企喇   想快啲食完飯再執嘢 ~

食完飯都即番屋企   最搞笑屋企個鐘無電   所以顯示時間係 10 點 45 分   里奧大人話嚇死佢呀   已經打的㗎啦   都成 10 點幾先番到屋企   哈哈   其實嗰時係 8 點半咋 ~

好啦   執好廚房同廁所一部份   我叫里奧大人唔好執嘢   反正聽日師傅又再嚟整   我都要清潔   咁留番我聽日做就可以了 ~

其實都已經 10 點幾   睇多陣電視   11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言