2019年5月3日星期五

肉餅哥 @ 官塘 ( 3-MAY-2019 )

金沙蛋黃煎肉餅 ($75)


肉餅哥小炒王 ($88)


( 3-MAY-2019  FRI )

今朝 7 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐   就算放假都係食芝腿治烘底   哈哈   其實係因為太早喇   食唔落麵餐   咁又唔知一陣幾點先可以食午餐   所以早餐都係食飽肚啲嘅嘢 lu ~

番到屋企抖陣   師傅 9 點唔夠都到喇 ~

佢哋有佢哋搞   我就上網睇嘢   話咁快又差唔多 1 點   佢哋去食飯   咁我都買嘢番屋企食喇 ~


食完無耐   佢哋又再整   咁我手機要叉電   又唔想睇電視   所以睇書   因為本書買咗起碼 2 年   係時候要盡快睇哂呢   哈哈 ~

家姐 3 點半嚟到   佢今朝要陪姐夫整嘢   所以佢話整完嘢過嚟陪我   實在太好啦   因為聽朝唔同佢食早餐   咁今日可以見面   補番聽日唔見嘅時間   哈哈 ~

里奧大人今日 3 點喺長沙灣見客   5 點半都番到嚟   佢見到家姐都嚇一嚇   無諗過會嚟陪我嘛   之後又一齊傾下偈 ~

師傅差唔多 6 點幾就走   咁我哋都去食嘢喇   家姐就番屋企 ~

食完陣再行一陣   番到屋企就睇下電視   今晚 12 點先可以沖涼   但我應該唔沖㗎喇   感恩今日雖然出街   但無汗出   我今日出街直頭覺得凍添呀   再睇天氣原來只有 19.4 度   怪不得凍啦 ~

我今晚都係 11 點唔夠都瞓喇   里奧大人就仍然繼續睇倚天   哈哈 ~   

沒有留言:

發佈留言