2019年5月31日星期五

金宴酒家 @ 九龍灣 ( 31-MAY-2019 )

黃金大蝦球 ($108) - 好味喎   呢個餸係里奧大人叫架   佢平時一定唔會叫蝦   因為驚有蝦殼   但因為係 Ivy 生日飯   所以要叫蝦喎   搞笑


紅燒乳鴿 ($38) - 得我同 Ivy 食咋 


秘制沙薑雞 ($48/隻) - 4 個人可以叫 1 隻   雞肉唔鞋喎   同埋都好大隻   


海味上湯什菜煲 ($88) - 清清地唔錯   估唔到份量咁多


南瓜西米露   呢個非常之好味道   好香南瓜味   無諗過免費都咁好味


紅豆沙都好味呀   唔太甜又多紅豆


( 31-MAY-2019  FRI )

咁快就 5月最後一日   咁都好嘅   好過渡日如年嘛   哈哈 ~

今朝食吞拿魚治烘底   呢樣又係由細食到大都唔厭   可能我鍾意食啲醬   我鍾意他他醬㗎   但好多人都唔鍾意   因為有啲青瓜粒   我反而鍾意有啲咬口 ~


番到菇場   咁我去 Pantry 洗杯   溫總話我將保溫杯成日洗得咁乾淨會唔保暖   我話洗外面咋喎   雖然有阿姐洗杯   但都覺得表面立立哋咁   所以我點都會用洗潔精洗多次   同埋我每次開工前   都會抹電話同 Keyboard 同 Mouse 同埋電腦 Mon   再抹埋張枱   如果假期番來   係成張枱啲嘢拎起哂來抹㗎   所以啲同事成日望住我抹嘢   哈哈 ~

話咁快又 Lunch Time   出去行咗陣就買墨丸河番菇場慢慢食 ~


忙咗陣又可以抖下   最緊要放工可以即刻走 ~

去到九龍灣   等埋里奧大人就去酒樓喇   無耐 Ivy 同 Jack 都到埋   咁叫嘢食之後就傾偈 lu ~

呢排小組有啲煩嘢   好在我哋無所謂   最緊要大家開開心心 ~

呢餐係請 Ivy 同 Jack 嘅生日飯   佢兩公婆係 5月頭同月尾生日   所以一次請埋   哈哈 ~

之後又約定下次約埋其他弟兄姊妹去佢地屋企打邊爐   我梗無問題啦 ~

原來都 9 點幾   係時候番屋企喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視   11 點瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言