2019年5月14日星期二

上海三六九菜館 @ 灣仔 ( 14-MAY-2019 )

回鍋肉 ($80) - 好味道呀   可能我鍾意食回鍋肉啦   哈哈


上海粗炒麵 ($51) - 我負責叫嘢食   所以叫里奧大人鍾意食果啲囉   我驚叫自己鍾意嗰啲無人食呀   姊妹 J 又話食咩都無所謂   佢哋掛住傾   唔理我了


奶油津白 ($75) - 想食呢個菜好耐   難得 3 個人食就叫啦   又係好味道呀   個汁好 Creamy   勁想撈意粉   哈哈


( 14-MAY-2019  TUE )

嘩   今朝起身有啲難度   不過沖完涼就精神咗啲咁啦   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   食到一半已經好飽   咁都繼續食啦   但其實我做咩唔打包留番做 Lunch 呢 ~


菇場忙呀   時間過得好快 ~

Berry 做完手術   咁一定唔可以比佢跳   所以姐夫就將梳化掉轉   佢一定跳唔到呢   個樣好似好無心機咁   


瞓到好得意呀


Lunch Time 出去一田睇嘢   之後再買埋粉果炒麵番菇場食 ~


仍然忙   開始有啲攰   要慢慢做 lu ~

今晚同里奧大人同姊妹 J 一齊去灣仔聽講座   所以我放工即走   約咗 J 喺油塘等   因為我唔識去聽講座嘅地方 ~

咁 6 點 10 分左右都見到 J   一路行一路傾   之後喺銅鑼灣站就話落車   我話銅鑼灣行去近啲 ?!   之後佢即拉番我上車   我話做咩呀 ?!   佢話睇到個 "灣" 字   以為係銅鑼灣呀 ~

感恩我地 6 點 45 分去到   咁里奧大人都 7 點鬆啲都到埋   一坐低就講座開始了 ~

8 點 45 分完畢   咁一齊去食飯 lu ~

食下傾下   原來已經 11 點   係時間番屋企喇 ~

姊妹 J 搭地鐵   我哋搭巴士   因為 Apps 顯示 5 分鐘就到呢 ~

番到屋企已經接近 12 點   沖埋涼就即刻瞓覺喇   連續兩晚咁夜瞓   真係有啲攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言