2019年5月25日星期六

短宣 ( 25-MAY-2019 )

( 25-MAY-2019  SAT )

今朝里奧大人 5 點 50 分起身   到佢搞掂哂   我都起身沖涼喇 ~

感恩唔太攰   但喉嚨有啲痛囉   嗚嗚 ~

6 點 25 分出門口   去到火車站要等多 2 班車先去落馬洲   所以里奧大人話搭羅湖班車   咁坐頭等就無咁多人   舒服好多呢   始終拎多 1 個袋   唔想企囉 ~

去到落馬洲   8 點半齊人   9 點 15 分開車   感恩感恩 ~

似乎想落雨


黑咖啡唔少得   我次次都會買多 2 支   因為有 3 個弟兄姊妹鍾意飲   我哋可以 Share   反正我次次飲 1 杯仔就夠


我見里奧大人食個朱古力蛋糕食到 "呢咁 Hea"   咁我諗住 10 點幾喺車上面食家嘛   但我驚整到架車好污糟   所以去美心買個珍寶叉燒包   我見腸仔包都要九蚊雞   呢個十蚊雞㗎   好似抵食啲咁   但唔好食嘅


上到車就齊齊用詩歌讚美主   再為事工上祈禱   之後就休息 ~

話咁快就 12 點   望到個天就嚟落勁大雨了


向後望   個天仲更加黑   哈哈


12 點幾有個 Break   好在停雨咋   因為真係要鬆一鬆腰骨   咁食下小食又傾下偈   所以短宣真係好開心呢 ~

1 點 15 分到飯店   今餐餸菜超好味   可能有啲酸菜   個人特別開胃   哈哈 ~

2 點半左右到聚會地方   大家各自 Set-up   依家我喺兒童牧區幫手   牧師會做栽培   我又可以學習   實在太好了 ~

5 點 15 分左右再一齊練歌   練完就番酒店休息 ~

6 點半去飯店   一路食一路傾   弟兄 ML 話同我咃喺大陸食飯多過喺香港   話時話又真係喎   香港真係比較難夾時間   始終個個放工時間唔同   咁短宣時間就係固定   一定可以一齊食早午晚餐呀   哈哈 ~

7 點半到聚會地方 Set-up   感恩今晚好多弟兄姊姊到咗   一齊詩歌讚美主   一齊玩遊戲   一齊聽証道   真係好開心好開心   期望越嚟越多人參與啦 ~

9 點 50 分左右完畢   番到酒店沖埋涼   就一齊去牧師間房食燒嘢 ~

10 點 40 分人齊開餐   今晚只得弟兄 ML 兩公婆同埋弟兄 A + K   又係一路傾一路食   笑到肚痛 ~

講起麥當勞   佢哋好怕漢堡包入面塊酸青瓜   我家姐同里奧大人又係好怕   但我非常之鍾意食喎   我會覺得食塊漢堡無咁油膩囉   雖然我唔係食得好酸   但又勁鍾意食酸瓜架喎 ~


次次都係臨散會先食哂啲嘢   所以個個都會話好飽   哈哈 ~

原來都 12 點   怪不得開始攰啦   所以番到房都即刻可以瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言