2019年5月8日星期三

京饌 @ 官塘 ( 8-MAY-2019 )

蔥油海蜇皮 ($78) - 好味呀   我鍾意加埋醋一齊食呢   


鴨鬆配叉子燒餅 ($128) - 都好味道呀   鴨鬆好似有啲馬蹄粒定沙葛呢 ?!   甜甜爽爽咁   




上海肉絲炒粗麵 ($98) - 里奧大人實叫嚟食   所以成日想食炒年糕都唔得


( 8-MAY-2019  WED )

感恩都一覺瞓天光   但起身都有啲攰   同埋周身骨痛 ~

早餐食奶醬多   呢排成日諗點樣幫表弟解決問題   搞到我都頭痛   不過唔食 Panadol 住喇   唔想食咁多藥 ~


菇場勁忙   今日全程做長命 Report ~

Lunch Time 都唔出去喇   好攰   就咁食 Flakes + 豆奶   反正買咗   係時候清埋去   哈哈 ~


仍然做 Report   5 點又要我做埋啲 Urgent 嘢   做到一半又話資料未齊   唔好做住   我頂 ~

放工即走   番到屋企抖陣   6 點幾再出去食飯喇 ~

今晚要拎淘寶   所以我話去京饌食飯   因為好想食海蜇呀 ~

食到 8 點左右都走喇   拎埋淘寶嘢就番屋企 ~

番到屋企拆哂盒就沖涼   再開機洗衫   之後休息喇 ~

同大食傾咗 1 個鐘電話   佢都比啲人搞到好煩   大家都想快啲搞掂件事   唔好再拖囉 ~

今晚真係好攰   11 點都要即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言