2019年5月2日星期四

翠河餐廳 @ 官塘 ( 2-MAY-2019 )

涼瓜味菜燜斑腩 ($62) - 幾好味


菠蘿咕嚕肉 ($59) - 炸得唔脆嘅


( 2-MAY-2019  THU )

尋晚瞓得唔係咁好   好在後尾都熟睡 4 個鐘   但都係攰   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   以前鍾意大火   依家就唔鍾意喇   因為好乾咁呀 ~


菇場忙呀   忙到都唔記得攰呢樣嘢 ~

Lunch Time 出去萬寧買電動牙刷   但得番 1 支   咁梗係唔要啦   依家 $599 買 1 送 1 嘛   之後佢打去另一間分店問   佢話黃大仙有   我話唔去喇   咁我突然間清醒   叫佢 Send 過嚟比我就可以啦   佢哋即打去問   感恩聽日有貨到   當我比錢嘅時候   職員話今日 Last Day 買 1 送 1   真係佢唔講都唔知呀   仲諗住再無就聽日再去搵添~

搞掂哂都 1 點   即飛去買魚皮餃河番菇場食呢 ~


忙下停下   最緊要唔好有 Urgent 嘢就得喇 ~

里奧大人 4 點喺金鐘見客   咁今晚都唔番教會聽嘢   同埋都唔煮喇   聽日有人嚟整廚房廁所   今晚要執嘢呀 ~

放工即走   番到屋企熨 3 機衫   勁攰呀 ~

里奧大人 7 點先見完客   番到嚟都 8 點   即去食飯喇 ~

食完飯都即番屋企   搞掂哂嘢都成 10 點   沖埋涼抖陣   我 11 點唔夠都自己瞓先呀 ~

沒有留言:

發佈留言