2019年5月1日星期三

大家樂 @ 官塘 ( 1-MAY-2019 )

丹麥優質豚肉鍋 ($59)


咖哩厚切吉列豬扒飯 ($45)


( 1-MAY-2019  WED )

今朝瞓到 11 點 50 分先起身呀   好少瞓到咁晏   不過又好喎   超級精神   以前瞓到咁晏   反而好攰   可能呢排真係唔係咁夠瞓呢   要補眠補眠 ~

里奧大人先顛呀   半夜瞓唔着就起身睇倚天   好似話睇到 3 點 ~

沖埋涼就食早餐   今餐要食飽啲
呀   因為要執屋   聽日有人嚟整嘢 ~



執開有條路   又執埋廚房   抹埋廚櫃   搞掂哂都 3 點幾   又要沖多次涼   順便開機洗衫 ~

家姐 Send 比我睇   好掛住乖女呀   但呢排又無時間探佢   之後佢做絕育手術   我又唔探得佢   驚佢見到我 "太興奮"   整爆傷口   哈哈



再大隻啲就入唔到梳化底㗎喇   呵呵


我同里奧大人都唔餓   所以我繼續執埋衣櫃   執到差唔多 5 點半都抖陣先   食完嘢番嚟再執埋啲手尾 ~

6 點出去食嘢   食完再行陣先番屋企 ~

執埋嘢諗住唔徑步   但好快就搞掂   所以 8 點 15 分又去徑步   難得有風嘛   徑咗半個鐘都番屋企喇 ~

沖埋涼再開機洗衫   之後真係抖喇 ~

里奧大人睇雜誌   我就坐喺梳化大聲話: 我嚟喇   里奧大人個樣好愕然咁   之後話咩又嚟呀 ?!   黐黐哋   無啦啦咩我嚟呀 ?!   講一句鬧十句   哈哈哈哈   其實我嚟喇意思係話依家睇無忌啫   哈哈哈哈 ~   

今晚里奧大人 11 點都瞓   我反而瞓唔着呀   睇倚天睇到 12 點 15 分   其實只係有少少眼瞓   但都瞓啦   聽日要番工嘛 ~

沒有留言:

發佈留言