2019年5月27日星期一

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 27-MAY-2019 )

招牌牛腩河粉


五香牛什 + 招牌雲吞河粉


腐乳通菜


( 27-MAY-2019  MON )

感恩一覺瞓天光呀   今朝起身都好精神 ~

早餐食芝腿治烘底   突然間好想食鹹嘢 ~  


菇場忙呀   不過都預咗呢 ~

Lunch 食朱古力蛋糕   最搞笑里奧大人問我真定假 ?!   我話真喎   無咩胃口 ~

仍然忙呀   好快就放工 ~

呢幾日喉嚨痛   加埋今朝耳仔都痛埋   所以去睇醫生   醫生話唔係咁嚴重   我話我耳仔痛所以先嚟睇囉   我心諗唔係以為我呃病假紙呀嘛   同埋我都無諗過要病假紙囉 ~

所以佢問我要唔要病假紙 ?!   我話唔要   佢態度又好番好多喎 ~

今晚里奧大人去姑奶屋企整嘢   咁我去埋 Taste 買生果都番屋企 lu ~

番到屋企即抹哂所有嘢   好似好耐無做家務咁   呢個月真係超過忙   我真係番到屋企只係沖涼瞓覺咁   同埋差唔多一個月無煮飯   但下個月又係咁忙   所以依家都要早啲瞓   咁樣先有抵抗力   哈 ~

差唔多 8 點幾就同里奧大人食晚餐   之後都番屋企喇   本來想徑步   但落雨囉 ~

沖埋涼休息下   睇埋新聞都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言