2019年5月24日星期五

囍雲天酒家 @ 官塘 ( 24-MAY-2019 )

魚腐魚湯浸勝瓜 ($88) - 好味呀   可能我太耐無飲湯   哈哈


燒汁野菌牛柳粒 ($98) - 好惹味   自己整到咁味道就好了


咕嚕滑雞球 ($78) - 酸酸咪咪無得輸   我覺得雞肉仲好味道


( 24-MAY-2019  FRI )

感恩一覺瞓天光   呢排周身骨痛   唔好係風濕就好了 ~

早餐食奶醬多   好味道 ~


菇場唔忙   咁就好喇   個人無咁緊張嘛 ~

Lunch 食酸辣米線   又係咁大碗嘅   已經扣底喇喎   不過今次食豬軟骨好似比較滯啲咁   下次都係叫番紅腸算喇 ~


仍然唔忙   放工即走 ~

行咗陣一田   點知喺群組傾偈   傾到唔知時間   好在里奧大人打比我話佢上咗車   咁我都即刻搭車   唔係就遲到㗎喇 ~

差唔多 7 點到姊妹 J 公司   同佢傾咗陣   8 點左右就一齊去食飯 ~

去到酒樓   咁我行最後嘛   聽到里奧大人話咁啱嘅 ?!   原來係見到弟兄 ML   我哋以為約咗小組喺度食飯呀   哈哈 ~

之後里奧大人話弟兄 ML 見到我哋   就行出來接我哋   好似真係知我哋喺度食飯咁呀 ~

傾呀傾   又已經 10 點   我哋要走喇   聽朝要好早起身呢 ~

打的番屋企   順便兜埋姊妹 J   咁我哋會安心啲 ~

沖埋涼抖咗陣   差唔多 11 點半先瞓   好在有睡意咋   因為頭先飲咗 1 杯茶   好驚瞓唔着呀 ~

沒有留言:

發佈留言