2019年5月4日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 4-MAY-2019 )

我食 5 隻招牌鍋貼   里奧大人就食韓式辣味鍋貼餐   我話飲珍珠奶茶   里奧大人話驚唔驚瞓唔到呀 ?!   我話驚咩呀   茶精無料到


紅油抄手


( 4-MAY-2019  SAT )

今朝同里奧大人去麥當勞食早餐   之後佢就番屋企等師傅嚟整嘢喇 ~


菇場唔忙呀   又可以做自己嘢喇 ~

放工即去紅磡   食埋午餐就去洗牙喇 ~

豉椒排骨炒麵 ($45) - 叫家姐估我食咩   佢估幾次都錯   之後我話食豉椒排骨炒麵   佢話估我唔到   哈哈   我突然間好想食麵呀   呢間整得都好惹味   同埋好多脆麵   不過真係食唔哂   食剩 1/3   唉


2 點半去到診所   我同牙醫講話今日係嚟洗牙   同埋之前牙肉好痛   一開口就痛   所以驚有蛀牙 ~

佢見到我隻智慧牙生得好入呀  同埋有啲爛   所以幫我照 X-Ray   但感恩我唔需要做手術剥牙   不過我話唔痛就唔剥喇   真係好怕剥牙嘅感覺   雖然都只係需要 5 分鐘 ~

之後我話其實今次最主要係洗牙   佢話唔駛洗喎   我好大反應話 3 年前洗咗   係時候要洗啦   咁佢可能覺得我堅持想洗牙   所以佢就用洗牙儀器噴我啲牙   話無黑色嘢出來   牙肉粉紅色好健康   真係唔駛洗牙喎 ~

我真係無諗過咁囉   佢話我啲牙好乾淨   問我點刷 ?!   我話我好大力刷   哈哈   佢話我刷得乾淨但唔駛咁大力 ~

2 點 45 分可以走人   不過同姑娘傾計啲時間仲耐過見牙醫   哈哈 ~

家姐同里奧大人都唔信我唔駛洗牙呀   唔好話佢哋啦   我都唔太相信自己唔駛洗牙啦 ~

番到屋企都抖陣   里奧大人就睇倚天   我就睇淘寶   因為要買廚房用品   望下個鐘已經 6 點半   咁出去食嘢喇 ~

食完行陣   番到屋企即沖涼休息 lu ~

里奧大人 11 點半都瞓   我就慘啦   仲未有睡意   里奧大人即串我   話珍珠奶茶係茶精無料到吖嘛   哈哈   今次係我衰口啦 ~

咁我仍然上淘寶買嘢   其實對眼好鬼攰㗎   所以 12 點半都開始攰   即去瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言