2019年5月23日星期四

永發廚房 @ 九龍灣 ( 23-MAY-2019 )

豉椒排骨炒麵 - 呢個幾好味   同埋都有啲脆麵   最好食係呢啲   哈哈


星州炒米 - 但呢個無味嘅


( 23-MAY-2019  THU )

尋晚發惡夢呀   出盡力嗌咗幾聲   嗌到自己都醒埋   不過之後又瞓番 lu   感恩又瞓得好喎 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好想食酸咪咪嘅嘢呀 ~


菇場唔太忙   呢幾日所有大粒唔喺度   希望唔好有嘢做啦   哈哈 ~

做做下嘢有 3 字頭電話打來   咁我聽啦   原來係銀行打嚟   佢話我開咗 4 張支票   但簽名同佢哋電腦不符   咁佢講咗銀碼出來又啱   之後問我係寫比邊個 ?!   同我核對資料   叫我講生日日期同埋喺呢間銀行有幾多張信同卡   再問我戶口另一個人叫咩名   因為係聯名戶口   咁我就即問佢   你係咪 xx 打來 ?!   佢話係   咁我又答佢啦 ~

咁我答完佢   佢又唔出聲   但我就聽到打 Keyboard 聲   之後成 2 分鐘都唔出聲   我以為佢收咗線啦   我再問佢係咪仲喺度㗎 ?!   之後佢又答我話搞掂 ~

之後我又好驚喎   但諗落佢真係講啱哂 4 張支票嘅銀碼   真係好彩係教會奉獻   咁個銀碼就會係統一同埋係整數   所以我即刻記到個銀碼   如果係呃人就唔會見到啲支票家嘛 ~

最後都係穩陣啲打番去銀行問   等佢答嘅時候真係勁驚   好在佢答話真係係佢間銀行咋 ~

驚完一輪   成個身凍哂 ~

Lunch Time 出去買牛筋丸米粉番菇場食   仍然覺得好好味   哈哈 


呢兩日腳趾公好痛   又腫咗   應該係啲腳甲吉咗入肉   所以個人都無咩心機   只想快啲放工去睇醫生 ~

放工即走   Book 咗 5 點 45 分   去到即刻有得睇 ~

我同醫生講話今次嚟睇腳趾   講完我都覺得好搞笑 ~

咁同佢講話腳甲入咗肉   佢一睇就話見到腳甲   之後問我怕唔怕痛 ?!   我話怕   但痛一次好過我繼續痛   佢話夾唔到就要 "界" 一下   我即問會唔會流血㗎 ?!   佢話可能會   呢下我勁驚囉   但見佢拎工具只係 2 個夾   咁都無咁驚   應該係夾唔到先會 "界" ~

佢將我隻腳放喺佢對腳上面   我話我好重   驚唔驚整斷你隻腳 ?!   佢話唔驚   最緊要放鬆   哈哈 ~

佢揭開我隻腳趾啲肉   仲話粒腳甲好尖   再用個夾挾粒腳甲出來   真係當堂唔痛喇   再幫我搽啲藥膏就搞掂   我見到粒腳甲好似一粒小米嘅一半咁   唔好睇佢咁細 Size   但殺傷力勁大囉   痛咗我兩晚呀   所以今次三百六蚊真係抵比   哈哈 ~

搞掂哂就行住等里奧大人啦   感恩佢 6 點 40 分到九龍灣   咁我可以喺餐廳等佢嘛 ~

咁我講番醫生挾粒腳趾甲出來   之後唔痛   佢話粒腳趾甲咁細粒咋 ?!   我話唔好睇佢咁細粒   都足以影響我痛足兩晚呀   所以第時我指腳甲真係要小心啲呢 ~

食完就周圍行   咁落完扶手電梯就直行   里奧大人掛住覆訊息   差啲撞到頭   我即拉開佢   佢個樣好驚啦   行多兩步肯定撞頭   所以我即刻鬧爆佢   覆訊息你都睇下前面係乜環境先得㗎   我下次見到咁   我一定唔會拉開你   等你知道痛   就會知道要睇路囉 ~

8 點番教會聽嘢   今晚我同組員變咗棄嬰   好在佢今晚突然可以番咋   唔係得我一個仲慘   哈哈 ~

9 點 45 分走人   里奧大人又係盲中中落樓梯   我又要再鬧爆佢   我話你整親係累到我呀   我要照顧你㗎   唔該你睇下路啦   又唔係盲   點解可以唔睇路嘅呢 ?!

有次佢又係落樓梯   好在我拉實佢咋   之後整到我隻手痛   麻鬼煩   咁 Q 大個人真係睇路啦 ~

番到屋企 10 點幾   開埋機洗衫就即沖涼   睇埋新聞都要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言