2019年5月22日星期三

T Club @ 官塘 ( 22-MAY-2019 )

鮮蜆蒜苗雞清湯 - 估唔到好鮮甜喎   又多蜆   仲以為無味添   哈哈


意大利黑醋沙律 - 份量都好多   佢哋食完之後   黑醋味仍久久不散   哈哈


黑松露野菌意大利粉 (素) (會員 $188) - 好味呀


西班牙式烤乳豬配杏桃果蓉及烤菠蘿 (會員 $168) - 佢地一講乳豬   我即刻話要呢個餐呀   隻豬好入味


美國頂級肉眼扒 (12 安士) 配帝皇大蟹腳 (會員 $298) - 我地要 7 成熟   但似 9 成熟呢   肉質比較 "鞋"   不過我又非常之鍾意喎   薯格都好香脆 


迷你西班牙海鮮飯 (會員 $208) - 蝦同帶子好新鮮   但個飯無咩味   



是日精選甜品   我已經好飽   所以無食 lu


@ T club


( 22-MAY-2019  WED )

今朝又涼番啲喎   最緊要唔好焗熱   之前成個星期真係焗到暈   真係好辛苦呢 ~

早餐食芝腿治烘底   突然好想食 ~


菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time 了 ~

Berry 瞓到咁  


Lunch 食 Flakes + 乳酪   食完真係好鬼凍   要飲番杯熱茶暖暖身 ~

仍然忙下停下   不過個人有啲攰   所以好想快啲放工   哈哈 ~

今晚姊妹週   但我哋 2 組夾埋一齊食飯   勁開心呀 ~

本來想搭巴士   但都係搭地鐵穩陣啲   所以約 Ivy 九龍灣站一齊去官塘   今次我帶路啦   但其實座 Building 好易搵呢 ~

去到都係 6 點 10 分   我地 Book 咗 6 點半   所以我哋可以揀位坐   哈哈 ~





傾到咁上下   見姊妹 TT 同 SF 都一齊到咗   姊妹 M 就 6 點 45 分到   等埋佢先一齊叫嘢食 ~


叫完嘢食就開始傾偈   乜都傾一餐先開心   所以好感恩我班弟兄姊妹又傾得又玩得   哈哈 ~

之後又講去小旅行   本來小組諗住一年一次全組旅行   但依家我地邊個就到時間就去架喇   但仍都會搵一個地方係個個都想去嘅   咁就留番全組一齊去呢   諗起都開心 ~

食下傾下   以為 9 點半要走   點知原來係 10 點半   咁繼續傾啦   之後一齊玩個童顏 Apps   影完出來笑到標眼淚   我直頭要按住自己個口   唔可以咁快笑出來呀 ~

姊妹 M 影一張要好耐   我話做咩咁耐嘅 ?!   原來佢見我笑   佢又係咁笑   隻手震哂影唔到呀   哈哈哈哈 ~

影咗好多張相呀   個個笑到流眼淚   要拎紙巾出來抹眼淚   我哋笑足半個鐘   真係消耗咗好多熱量呀   正呀   哈哈 ~

10 點半走人喇   各自唔同路番屋企 ~

番到屋企沖埋涼   再同里奧大人傾陣偈   12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言