2019年5月7日星期二

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 7-MAY-2019 )

招牌牛腩河粉


招牌雲吞 + 手打牛丸河粉


炸魚皮


腐乳通菜


( 7-MAY-2019  TUE )

尋晚瞓到半夜   對手痛到呢   勁想喊出來   好在個人本身都攰   痛咗幾分鐘就可以瞓番 ~

大舅父 Whatsapp 我同大食   話舅母堅持要佛教儀式   叫我哋由她決定   我想話我所講嘅嘢   係代表弟傳遞比佢知啫   我絕對無比無何意見   我只係負責傳遞訊息   其實乜儀式都係佢哋話事   唔好講到我迫佢哋要用基督教儀式喎   我都無咁大權地要人哋用任何儀式   最重要呢啲係人哋家事   雖然我哋有親戚關係   但心哋一家人嘅事   真係唔到我哋理囉 ~

不過我唔想你一言我一語   所以我覆佢明白就算   確定日子同時間就話我知啦 ~

早餐食吞拿魚治烘底   其實叫完先收到 Whatsapp   激到我都唔想食 ~


菇場忙呀   搞掂哂啲 Urgent 嘢就抖下先   因為我雙手仲係好痛   最慘今日有長命 Report 要做   但我一寫字   隻手就好痛   所以都係留番聽日先做   最多聽日開行 Turbo 做呢 ~

Lunch Time 拎皮鞋去整   點知鞋踭未有貨   要等到星期一先再整得   咁拎番對鞋走喇   之後去萬寧拎番隻電動牙刷就即去買水餃河番菇場食 lu ~


對手仍然係痛   姊妹 TT 介紹隻手帶比我   等我搵日去睇下先   手痛真係好煩   咩都做唔到咁 ~

放工即走喇   呢兩日好鬼凍   真係用凍嚟形容   得 19 度咋   真係分分鐘凍過上年冬天   哈哈 ~

番到屋企又忍唔住抹嘢   抹咗一陣已經痛   真係唔再抹喇   咁休息等里奧大人番嚟食嘢 ~

差唔多 7 點都去食嘢   食完再去超市買嘢   之後番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 lu ~

9 點幾打比表弟   佢無聽電話   因為我話今晚打比佢嘛   佢有嘢想同我傾   所以點都要等埋電話先可以瞓 ~

表弟 10 點先打來   其實我正想 Whatsapp 佢知   我差唔多瞓   因為我真係好眼瞓 ~

之後佢係咁話唔好意思   無睇到電話   不過我都明嘅   我有時將電話放埋一邊   真係完全唔知有人搵我㗎 ~

我哋最主要係傾舅父身後事點樣搞   不過我只係一個聆聽者   絕對唔會比意見   始終我都係知道單方面嘅嘢   我話最緊要你哋一家人有共識   因為之後有好多嘢要一齊搞嘛 ~

傾傾下佢都喊   我都完全明白佢心情   自己都經歷過   我復原時間都好長   有啲嘢唔係話唔諗就唔諗   係有啲畫面好自然會彈出來   同埋嗰時我好怕合埋眼   但無可能唔瞓覺嘛 ~

我只能夠叫佢要堅強   將來仲有好多日子   要積極面對人生 ~

感激佢好信任我   始終好多年無見   我哋都係知道有啲人搞鬼   所以我都同佢講對唔住   實在無關心過佢   感恩係佢喺呢件事當中   佢倚靠神   同埋將我同大食作為一個關係好密切嘅親人   佢係獨仔   好多嘢真係未必知道對與錯   慶幸佢越大個越識諗   只係佢無人可以傾訴   所以佢都同我講咗好多令我震驚嘅事比我知   希望我今次做聆聽者可以舒緩到佢啲情緒啦 ~

傾到差唔多 11 點 45 分   我真係開始眼瞓   所以我話有問題就 Whatsapp 我啦 ~

之後我同番里奧大人傾啦   因為我驚唔記得頭先講嘢嘅重點   佢聽完都激鬼氣   但我又唔可以用我哋嘅諗法講出來   始終人哋家事嘛   只希望快快搞掂 ~

傾完都已經 1 點 15 分   真係要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言