2019年11月11日星期一

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 11-NOV-2019 )

招牌牛腩 + 手打牛丸河粉 ($35) - 我好飽呀   叫里奧大人食哂就得喇


腐乳通菜 ($16) - 佢比錯蠔油   所以加番腐乳比我呢


炸魚皮 ($15) - 我食咗大半碟   脆卜卜好正呀   哈哈


( 11-NOV-2019  MON )

今朝有大塞車運動   所以我都早啲起身番工喇   里奧大人今朝都要番學   感恩大家車程暢順   我直頭早咗到茶記添呀 ~

今朝轉場去另一間茶記食   越坐越焗   我好似越食越眼瞓咁 ~


菇場忙咗陣   好多同事都未番到   我係第 3 個番到 ~

Lunch Time 出去買車仔麵   其實唔餓   不過想飲杯凍咖啡提神 ~


菇場唔忙   可以抖下 ~

所有大粒唔喺香港   之後收到西瓜 Whatsapp 話因應今天香港整體環境比較複雜   如果完成手頭上工作就可以即時放工   所以我 3 點 56 分可以放工喇 ~

感恩有車   車程都順利 ~

番到屋企就休息下   差唔多 6 點幾就出去食嘢喇 ~

食完就番屋企   開機洗衫再沖埋涼 ~

里奧大人就熨埋 2 機衫先沖涼   無計啦   隻手仍然痛   佢要負責熨衫架喇 ~   

今晚都有啲攰   睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言