2019年11月4日星期一

南記粉麵 @ 官塘 ( 4-NOV-2019 )

招牌辣豬肉。春卷炸米線 ($47)


( 4-NOV-2019  MON)

今朝里奧大人陪我食早餐   我食完就番工   佢食完就要去搵人傾嘢 ~


菇場唔太忙   不過有啲攰 ~

壓住腳仔瞓   起身會唔會痺㗎 ?!


里奧大人喺旺角整完電腦   所以有時間同我食 Lunch 呢   今日 3 餐都同里奧大人食  好開心呀 ~


食完就陪佢去巴士站搭車   佢去剪髮   我就番工喇 ~

諗住今晚煮飯   里奧大人話拎淘寶   順便出去食埋   我話我煮飯都得喎   佢係都要話出去食   話想我抖下   真係呢   想煮又要我唔好煮   哈哈 ~

咁放工即走啦   我唔想去米線陣   諗到有南記   所以食埋先去拎淘寶 ~

拎完都番屋企喇   醃埋豬扒就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

估唔到里奧大人熨衫   諗住等埋聽晚一次熨 2 機衫嘛 ~

打下機   又睇下電視   11 點即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言