2019年11月9日星期六

韓兄弟燒烤 @ 紅磡 ( 9-NOV-2019 )

我鍾意食呢啲前菜   特別係醃白蘿蔔



韓式年糕炒魚餅 ($68) - 好味呀   同埋都幾辣


砂鍋辣豬肉飯+湯 ($75) - 呢個反而普普通



海帶湯



唔知咩茶   凍冰冰勁正   哈哈



( 9-NOV-2019  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   里奧大人話醒咗   所以陪我食早餐呢 ~



菇場忙呀   全部大粒唔喺度嘅時候   我都係忙嘅 ~

放工搭巴士去尖沙咀   勁塞車   2 點 15 分先去到保險公司   但原來 Lunch Time 係 2 點至 5 點   激死我   Agent 又唔講話有 Lunch Time ~

咁我費事行番商場出面啦   唔想兜來兜去   咁見到間 7-11   食埋個 Lunch 先再上去 ~



去到啱啱 3 點   見到 Counter 有人就即問改簽名應該搵邊位 ?!   佢話呢度係內部   要落番去樓下客戶服務中心   我頂   樓層係個 Agent 比我家嘛   咁都可以比錯 ~

去到客戶服務部   我唔想再激氣   都唔敢再問呢度有無 Lunch Hour ?!   因為咁樣我真係浪費咗 45 分鐘囉 ~

差唔多 10 分鐘就搞掂   原來咁快手 ~

即坐巴士去家姐屋企   佢 4 點幾先做完義工   再同同事食個下午茶先番屋企   本來我可以同佢哋食囉   但個 Agent 比錯資料我   搞到同唔到佢哋食   嗚嗚 ~

咁我自己去家姐屋企先   比 Berry 姐玩下我   我一入去   佢呢埋喺梳化底呀   之後我去廁所   佢又撲我跟住我去廁所   真係黐咗線   哈哈 ~

但佢又好跟我喎   同我坐梳化   真係好難得   佢本來想瞓   點知姐夫番來   佢又即刻周圍走   唔再瞓咯 ~

居然瞓喺我隔離



想瞓又唔瞓


之後家姐都番嚟   買咗杯黑糖珍珠奶茶比我飲   頭先已經問咗我幾次食唔食孜然炸雞脾㗎喇   我話好飽   又問食唔食燒賣 ?!   我話咪搞  因為頭先食完   咁再問珍珠奶茶   我話飲就無再問食唔食嘢喇 ~

比現具我同佢玩   對眼好哀求咁   哈哈



準備喇


啲牙仔好得意


依家力大無窮


我一比芝士粒   就即刻乖哂


6 點幾走人   順便幫里奧大人買埋零食   今晚 8 點 45 分先走得 ~

泰菜館無開   咁食韓國菜啦   估唔到都好味道呀 ~

食完都即搭車番屋企喇   沖埋涼   睇多陣電視   11 點幾都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言