2019年11月30日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 30-NOV-2019 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 我以為係泡菜湯呀   不過呢個湯底都 OK



雞扒夜貓大碗飯 ($45) - 里奧大人真係好鍾意食呢個飯   搵晚整比佢食先   因為材料簡單   哈哈



一口台式腸串 ($28) - 仲以為係大條嘅台灣腸添   之後仲叫咗杯凍水蜜桃 ($12/杯)   但無味道嘅



( 30-NOV-2019  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   差唔多 8 點 35 分先到茶記   所以真係快快食   唔想遲到呀 ~



菇場超級凍   因為得一半人番工   8 卦話佢果邊冷氣係 17 度   黐線咩   都唔知邊個校到溫度咁低   後尾原來係因為師傅嚟整冷氣   即係佢教到 17 度呢 ~

放工即走   約咗家姐食 Lunch 同推拿 ~

我早一個站落車   之後打比家姐   佢都差唔多到   仲話本來想喺巴士站等我㗎   我話好彩無咋 ~

估唔到家姐話去八方雲集食麵線   我真係打個突喎   因為佢唔鍾意食小籠包同酸辣湯   但我覺得餃子似小籠包   麵線似酸辣湯咁杰杰地 ~

麵線套餐 - 翡翠芹菜餃子餐 + 台灣麵線 ($39)



韓式辣味鍋貼餐 ($40)



一路食一路傾   家姐有嚴重鼻敏感   所以睇個相熟中醫   中醫話家姐可能會哮喘死   之後我聽到超級唔開心   最後忍唔住喊   家姐問係咪掛住媽咪 ?!   我話唔係   佢問係咪驚佢死 ?!   我點頭   之後佢話唔食咁多辣   要長命啲對住我   我話仲要加埋做運動   之後我都話如果佢唔喺度   其實我都唔想做人喇 ~

食完就去推拿   約咗 2 點半呀 ~

今次我仍然推拿 + 刮沙 + 拔罐   2 點 45 分開始    做完已經 5 點   時間過得好快喎 ~

之後家姐刮沙 + 拔罐   不過佢好快   15 分鐘搞掂 ~

傾多陣偈   差唔多 6 點先走   咁唔探 Berry 喇   周圍行陣算喇 ~

家姐陪我等巴士   等咗 45 分鐘先有巴士   感恩車程暢順 ~

去到等多陣   里奧大人都放工 lu ~

里奧大人知我想食韓國嘢   佢話食牛肉鍋飯   我話怕佢熱氣   下次先食   咁我話食湯飯 ~

食完就番屋企   開機洗衫再沖涼 ~

里奧大人 10 點幾都瞓   我睇 Youtube 睇到 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言