2019年11月25日星期一

元氣壽司 @ 尖沙咀 ( 25-NOV-2019 )



芥辣八爪魚軍艦 ($14) - 必食呀   好鍾意爽爽哋嘅口感


飛魚籽軍艦 ($17)


吞拿魚壽司 ($19)


皇帝蟹柳壽司 ($17) - 好似 4 隻手指   哈哈


帆立貝壽司 ($17)


脆蒜長鰭吞拿魚壽司 ($10) - 加埋啲脆蒜   味道好怪


炸蝦天婦羅壽司 ($10) - 食咗 2 隻   因為好想食炸嘢呀


油甘魚壽司 ($10) - 我鍾意食   但都係唔好食咁多生嘢


珍寶皇帝蟹柳壽司 ($10) - 里奧大人要食熟嘢   


我話好想搶前面枱嘅壽司   里奧大人話動作要好快   哈哈


離遠我已然話啲食物到喇   里奧大人好驚訝話點解妳知嘅 ?!   我話 Feel 到 (其實係見到盞黃色燈閃閃下呀   哈哈)


( 25-NOV-2019  MON )

9 點幾起咗身   即刷牙沖埋喇 ~

今日 A/L   本來打算去大陸兩日一夜   但最後決定取消喇   咁我話不如我今日番工啦   但里奧大人話叫我陪佢喎   咁難得聽見佢開口叫我陪   咁點都要陪啦 ~

不過都感恩嘅   里奧大人喉嚨都仲有少少唔舒服   所以唔去大陸都好㗎 ~

10 點幾出門口   我話去 mega BOX 飲茶   但飲開果幾間無開   所以轉去煌府呢   但點心唔太吸引 ~

上素蒸粉果 - 最鍾意食個皮   因為煙煙韌韌


龍蝦湯鮮竹卷


蠔皇叉燒包 - 呢期鍾意食呢啲包


蜜味叉燒腸


呢排瞓得唔太好   就算今日放假都攰   可能無飲咖啡   所以我話去 Starbucks   又可以用埋啲 Coupon ~

Red Velet & Chocolate Chips Muffin 紅絲絨碎朱古力鬆餅 ($20) - 好味道呀 
焦糖咖啡 ($42) - 完全唔掂


行咗陣就去舖頭拎嘢   之後再去尖沙咀 ~

去美麗華行下   又買咗件外套   勁開心 ~

突然間又鍾意番小丸子同蠟筆小新   所以里奧大人話我好奇怪   哈哈


行去 Harbour City   行到 4 點左右   里奧大人話想食啲嘢   咁見鼎泰豐無咩人   就入去食嘢喇 ~

小籠包 ($64/6 個) - 居然無蟹粉小籠包   咁試下小籠包啦   味道都 OK


都有湯汁


台式紅燒牛肉湯麵 ($92) - 呢個賣相真係唔多掂   


牛肉同麵嘅份量都好少


食完又行陣   差唔多 6 點就去元氣食晚餐   今日係咁食食食   勁開心   哈哈 ~

差唔多 8 點就搭巴士番屋企喇   沖埋涼就熨 2 機衫   之後休息 lu ~

頭先喺車度瞓咗 20 分鐘   好在 11 點半都有啲睡意   所以要即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言